Az új Peugeot 308 hibrid csúnyán elbukott a jávorszarvas teszten

In elektromos autók, hír

A spanyol Km77 csapata rendszeresen teszteli a legújabb modelleket, amelyeket mindig megosztanak a csatorna követőivel. A legfrissebb videójában az új generációs 225 lóerős hibrid Peugeot 308, GT Pack kivitelben készült gyönyörű modellt állították próbatétel elé. Sajnos nem úgy sikerült a teszt, ahogy tervezték. Úgy tűnik a franciák nem tudnak kilépni a saját árnyékukból. Mindig szép és divatos autókat készítenek, de valahogy a megbízhatóság nem jön össze.

A tesztelt Peugeot néhány próbálkozás után nagyon komoly műszaki hibákat produkált. Leállt az autó szervokormánya és az ESP. Többször újra kellett indítani az autót, ezzel átmenetileg megszűntek elektromos problémák, de nem tartott sokáig az öröm, a következő próbálkozásnál sem volt megfelelő a szervokormány, ami végül teljesen elromlott.

A Km77 csapata nem adta fel ilyen egyszerűen, kért egy másik kocsit a forgalmazótól. A csereautó pontosan ugyanazokkal a jellemzőkkel rendelkezett, mint az első. Ugyanolyan a 225/40 R18-as Michelin Primacy 4 abroncsokkal volt szerelve. Az első autóval ellentétben a második Peugeot-nak szerencsére nem volt semmilyen műszaki problémája, így a Km77 be tudta fejezni a tesztelést.

A próbatétel után nem mondható, hogy az új generációs Peugeot 308 tündökölt ebben a feladatban. A legnagyobb belépési sebesség a kúpok érintése nélkül mindössze 72 km/h, ez pontosan 10 km/órával kevesebb, mint az előző generációs Peugeot 308, amely 82 km/órás belépési sebességgel teljesítette a kitérő manővert.

A Km77-nek ki kellene próbálnia az új 308-as hagyományos motorral szerelt változatait. A dízel BlueHDi és a benzines PureTech 130 LE jóval könnyebb, talán sikerül megmenteni a francia autók becsületét.

  • Peugeot 308 PureTech 130: 1258 kg
  • Peugeot 308 BlueHDi 130: 1343 kg
  • Peugeot 308 Hybrid 225: 1633 kg

A Km77 tesztpilótája hozzátette, hogy a Peugeot 308 egyébként könnyen irányítható és a meghibásodást leszámítva egyáltalán nem rossz az autó, csak sajnos meg kell elégednie majdnem ugyanazzal az eredménnyel, amit a 20 év feletti Citroën Xantia tudott, amely végül 73 km/órás tempóval vette a jávorszarvas tesztet.

Forrás: https://fr.motor1.com/news/576986/video-peugeot-308-test-elan/

Ferrari a gyártás leállását

Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére

You may also read!

digitális világítás

A digitális világítás nagyobb biztonságot nyújt

Michael Kruppa, az Audi elsőszámú világításfejlesztés vezetője, több mint tíz éve felelős a különböző fejlesztési területekért. Fejlesztőcsapatával együtt kulcsszerepet

Read More...
üzemanyagár

Ma még drágult, holnap kicsit csökken az üzemanyag ára

A héten a gázolaj 24 forinttal drágult, elvileg az Oroszországgal szembeni szankciók miatt, de valószínűleg a százhalombattai tűzeset is

Read More...
Peugeot 106 Superbike

Őrült házasság a Peugeot 106 és egy superbike találkozása

Személyesen nem ismerjük Brad Holmes youtubert, de megsüvegeljük merészségéért és kitartásáért. A derék angol fiatalember ugyanis azt vette a

Read More...

Mobile Sliding Menu

×
Verified by MonsterInsights