Az új Peugeot 308 hibrid csúnyán elbukott a jávorszarvas teszten

In elektromos autók, hír

A spanyol Km77 csapata rendszeresen teszteli a legújabb modelleket, amelyeket mindig megosztanak a csatorna követőivel. A legfrissebb videójában az új generációs 225 lóerős hibrid Peugeot 308, GT Pack kivitelben készült gyönyörű modellt állították próbatétel elé. Sajnos nem úgy sikerült a teszt, ahogy tervezték. Úgy tűnik a franciák nem tudnak kilépni a saját árnyékukból. Mindig szép és divatos autókat készítenek, de valahogy a megbízhatóság nem jön össze.

A tesztelt Peugeot néhány próbálkozás után nagyon komoly műszaki hibákat produkált. Leállt az autó szervokormánya és az ESP. Többször újra kellett indítani az autót, ezzel átmenetileg megszűntek elektromos problémák, de nem tartott sokáig az öröm, a következő próbálkozásnál sem volt megfelelő a szervokormány, ami végül teljesen elromlott.

A Km77 csapata nem adta fel ilyen egyszerűen, kért egy másik kocsit a forgalmazótól. A csereautó pontosan ugyanazokkal a jellemzőkkel rendelkezett, mint az első. Ugyanolyan a 225/40 R18-as Michelin Primacy 4 abroncsokkal volt szerelve. Az első autóval ellentétben a második Peugeot-nak szerencsére nem volt semmilyen műszaki problémája, így a Km77 be tudta fejezni a tesztelést.

A próbatétel után nem mondható, hogy az új generációs Peugeot 308 tündökölt ebben a feladatban. A legnagyobb belépési sebesség a kúpok érintése nélkül mindössze 72 km/h, ez pontosan 10 km/órával kevesebb, mint az előző generációs Peugeot 308, amely 82 km/órás belépési sebességgel teljesítette a kitérő manővert.

A Km77-nek ki kellene próbálnia az új 308-as hagyományos motorral szerelt változatait. A dízel BlueHDi és a benzines PureTech 130 LE jóval könnyebb, talán sikerül megmenteni a francia autók becsületét.

  • Peugeot 308 PureTech 130: 1258 kg
  • Peugeot 308 BlueHDi 130: 1343 kg
  • Peugeot 308 Hybrid 225: 1633 kg

A Km77 tesztpilótája hozzátette, hogy a Peugeot 308 egyébként könnyen irányítható és a meghibásodást leszámítva egyáltalán nem rossz az autó, csak sajnos meg kell elégednie majdnem ugyanazzal az eredménnyel, amit a 20 év feletti Citroën Xantia tudott, amely végül 73 km/órás tempóval vette a jávorszarvas tesztet.

Forrás: https://fr.motor1.com/news/576986/video-peugeot-308-test-elan/

You may also read!

Peugeot E-3008

A Peugeot nagy hatótávolságú elektromos modelljei a való életben is bizonyítják kiválóságukat – Peugeot E-3008 és E-5008

A közelmúltban két olyan új, megfizethető árú modellt is bemutatott a Peugeot, amelyre sokan felkapták a fejüket. Teljesen elektromos

Read More...
Dakar-rali

A toyotás Jazid al-Radzsi sikerével zárult a 2025-ös Dakar-rali

Szaúd-Arábiában a helyi pilóta az Overdrive csapat Hilux GR DKR Evójával győzött, a második helyen a gyári Toyotával versenyző,

Read More...
frissített Honda HR-V

És íme a frissített Honda HR-V

A Honda céltudatosan frissítette a HR-V e:HEV kínálatát minden felszereltségi szinten, beleértve a külső és a belső formatervet, a

Read More...

Mobile Sliding Menu

Verified by MonsterInsights