Kalandból bőségesen kijutott

In sport
Gyenes András

Nem sikerült a célba érés a Gyenes András – Horváth Levente duónak az Országos Historic Rally Bajnokság második Boldogkői fordulóján.

Jól indult a páros versenye, igaz voltak kisebb akcióik, de ott voltak a D2-es kategória harmadik helyén. A szervizes srácok nem unatkoztak az első kör végén, de a páros simán tudta folytatni a versenyzést.

Gyenes András

„Az első szakaszon egy útjelző táblát kiütöttünk a kocsi bal elejével, amitől az autó karosszériája picit megnyomódott, majd a második gyorsasági cél kanyarjában a fotocella előtt nem tudtunk megállni és leestünk egy tíz méteres árkon át a foci pályára. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy az ott lévő szalagkorlátot már többen megigazították előttünk, így az autónak nem lett nagy baja. Köszönjük az ott lévő nézőknek a segítséget, nélkülük nehezen tudtuk volna folytatni” – értékelte az első kör történéseit Gyenes András.

Gyenes András

A csapat jó munkát végzett, olyan kocsival álltak oda a második kör első szakaszához, mintha akkor kezdődött volna a verseny.

„A négyes és ötös szakaszt simán letudtuk, majd a hatos Viszló – Bódvalenkén a tempós rész végén van egy J2 – B2, amit le kell vágni. Az előző körben harmadikban simán elfért, ezért megpróbáltam áttolni negyedikben, de sajnos sok lett a balos és megforogtunk. Jó Ladáshoz híven raktam egy egyest és alárúgtam a kuplungnak, hogy a kocsi megforduljon egyhelyben, ami gyönyörűen sikerült, de sajnos eltörött a féltengely és ezzel sajnos véget is ért a verseny számunkra. Nem szerettünk volna ott maradni a verseny végéig, ezért újra a nézők segítségét kértük, hogy a 400 méterre lévő elágazásig toljanak le minket. Ott egy nagyon kedves traktoros ajánlotta fel a segítségét és hét kilométert húzott minket egy szántóföldön, ami borzasztó élmény volt belülről és autó is kapott bőségesen” – tette hozzá András.

Ha azt gondolnánk ez már gombócból is sok, akkor még nem végeztünk, hiszen jutott még más akció is páros számára.

Gyenes András

„A második kör első szakaszán a rajtban bemondták a rádióba, hogy valahol egy döglött szarvas fekszik az úton. Megérkeztünk a helyhez, ahol lefelé kell menni végsebességen és ott volt a szarvas az úton és alig lehetett kikerülni. Ez nagyon életveszélyes volt, nem értem miért nem vitték el onnan. Sok kalandunk volt a hétvégén, de amikor mentünk úgy éreztem, hogy jók vagyunk és nagyon élveztük minden pillanatát. Most egy hosszabb szünet jön, mert a következő Historic futam a Mecsek Rally lesz. Ebben a két hónapban lesz időnk, hogy az autót teljes méretben rendbe rakjuk” – zárta a beszélgetést Gyenes András.

Gyenes András

A csapat együttműködő partnerei: Robitlág Bt. – Szállítmányozás hatékonyan, Orinionway Kft., Raiker Kft., Huniper Permetező Kft., Egrokorr Zrt., C+D Mérnöki Kft., Dokutech Center Kft., Evolution Consulting Kft., Innovitas Kft., Ecoffice Technology Kft., Pálinka ABC., Best-Vill 2000. Kft., Seqomics Kft., ATG&CO Kft., Dél-Projekt Kft., Labnet Hungary Kft., Koós-Wéber Kft., B.B. TEAM, S.R.O., Tower-Tech Kft.

You may also read!

Peugeot E-3008

A Peugeot nagy hatótávolságú elektromos modelljei a való életben is bizonyítják kiválóságukat – Peugeot E-3008 és E-5008

A közelmúltban két olyan új, megfizethető árú modellt is bemutatott a Peugeot, amelyre sokan felkapták a fejüket. Teljesen elektromos

Read More...
Dakar-rali

A toyotás Jazid al-Radzsi sikerével zárult a 2025-ös Dakar-rali

Szaúd-Arábiában a helyi pilóta az Overdrive csapat Hilux GR DKR Evójával győzött, a második helyen a gyári Toyotával versenyző,

Read More...
frissített Honda HR-V

És íme a frissített Honda HR-V

A Honda céltudatosan frissítette a HR-V e:HEV kínálatát minden felszereltségi szinten, beleértve a külső és a belső formatervet, a

Read More...

Mobile Sliding Menu

Verified by MonsterInsights