Az elektromos Opel Mokka erősebb, hatótávolsága még nagyobb

Erősebb, hatékonyabb és a hatótávja is megnőtt. Villanymotorja 156 lóerős, új, 54 kWh kapacitású akkumulátorával pedig immár 406 emissziómentes kilométer megtételére képes (WLTP).

Az Opel Mokka-e, amely a B-SUV kategória legnépszerűbb elektromos modellje volt Németországban, most még erősebb, még hatékonyabb és még vonzóbb lesz, mint korábban. Az új, 54 kWh-s akkupakkal a frissített elektromos Mokka egyetlen feltöltéssel immár akár 406 km megtételére is képes, szemben az eddigi változat 338 km-ével (WLTP). Ez jelentős, 20%-os a hatótáv-növekedés jelent.

Az elektromos Mokka villanymotorja 20 LE-vel erősebb lett, immár 156 lóerős és 260 Nm leadására képes. A rugalmas viselkedésű B-SUV kevesebb, mint 10 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h-ra. Végsebessége 150 km/h, amit elektronika korlátoz.

Az elektromos Mokka nagyobb hatótávú és teljesítményű változatában is a vezető háromféle menetmód közül választhat: Eco, Normal és Sport. Eco állásban a hajtáslánc a lehető legjobb hatásfokra és ezzel az elérhető legnagyobb hatótávolságra törekszik.

Az új, 54 kWh-s akkucsomag 100 kW-os egyenáramú gyorstöltéssel nagyjából fél óra alatt 80%-ra telíthető. A gyorstöltés funkció a megújuló elektromos Mokka valamennyi változatában az alapfelszereltség része. Az akkumulátor természetesen háromfázisú, váltóáramú hálózatról (és wallbox-ról) is feltölthető, a fedélzeti töltő csúcsteljesítménye 11 kW.

A városi SUV zéró károsanyag-kibocsátású változatát az Opel új elnevezési stratégiájának megfelelően Mokka Electric névre keresztelték Mokka-e helyett. A cég nem változtatott semmit sem a külsőn, sem a belső téren, hiszen a 2020-ban piacra dobott Mokka volt az első sorozatgyártású modell, amely „Opel Visor” arccal és „Pure Panel” digitális műszerfallal jelent meg.

Az Opel ígéretet tett, hogy 2024-ig minden modellből készít egy elektromos változatot, majd 2028-tól csak elektromos járműveket forgalmaz Európában.

Verified by MonsterInsights