Itt a Mercedes AMG GLC 43 4MATIC


   Az AMG GLC a 3 literes V6-os biturbo motort kapta, ami 367 lóerős és 520 Nm a nyomatéka. A Mercedes ezzel a közepes SUV-al a GLA és a GLE közé akar lőni, betalálva még egy kis piaci résbe. A GLC-nek nagyon jól állnak az AMG-s morcosítások, igazán dögös külsőt kölcsönözve az autónak. 
A motorerő pedig mindenre elég, a gyorsulás sportkocsis, 4,9 másodperc 100-ig. Sajnos az önsúly 1845 kg, és ezt valószínűleg még az AIR BODY CONTROL-al kombinált AMG RIDE CONTROL sem tudja túl agilissá tenni. 
 

Az összkerékhajtás 31/69 arányban oszlik meg az első/hátsó kerék között, ami azért kellemesen játékos lehet. A városi fogyasztásra 10,8 litert írnak, kíváncsi lennék egy valós PSA méréssel ez az érték hogy alakulna, és hogy mikor fog ez az autógyárak között elterjedni. Bár aki ilyen kategóriájú autót vásárol, nem annyira veszi figyelembe a fogyasztást, sokkal inkább az EU a káros anyag kibocsátást, ami 189 g/km. 
   A motor érdekessége még, hogy a hengerfalak NANOSLIDE bevonatot kaptak, amely technológia a Forma 1-es V6 hibrid turbó motorból származik és hozzájárul a motor tartósságához és takarékosságához. Ehhez a motorhoz igazították a 9G-TRONIC váltót is egy speciális vezérlő szoftverrel, így még gyorsabb lett a váltás.
   A belső természetesen szép és igényes, bár a középkonzol engem nem vonz túlságosan. Nekem az elegancia és a sportosság nem jön át elég erősen. illetve a felágaskodó, el nem tűnő középkonzollal még mindig nem sikerült megbarátkozni. Kíváncsi lennék a vásárlók visszajelzéseire.
   De azért a hangja nagyon ott van:
A forgalmazás 2016 júniusától indul.
Verified by MonsterInsights