Este, a sötétben támad a Jaguar

In auto, jótékonyság

Készüljünk fel! A következő hónapokban bármelyik utcán ránk támadhat  egy

Jaguar. Legalábbis erre lehet következtetni abból, ami mostanában történik

a budapesti éjszakában.

virtuozok

A Jaguar színházakban, koncerteken és múzeumokban támad. Jó példa erre a

Virtuózok Gálája a Papp László Sportcsarnokban, ahol több ezer ember

hallgatta együtt az ifjú titánok zenéit az elmúlt hétvégén. Az épület előtt

parkolt egy éjfekete Jaguar,  és „véletlenül” Vivaldi szólt a

hangszóróiból. Több apuka majdnem lekéste gyereke fellépését, mert néhány

percre megállt a vadmacska előtt.

 

szinhaz

A Jaguar az Újszínház látogatóinak szívét is elragadhatja. Az autó

rendszeresen látható a főbejáratnál. A Jaguar nem csak a pesti értelmiség,

de a vidéki műértő közönség szívét is megdobogtathatja. Az F-pace egy-egy

példánya rendszeresen látható a meglehetősen felkapott Balatonfüred

kikötőiben és múzeumaiban is. Legutóbb egy Vasarely-kiállítás megnyitóján

tűnt fel a presztízs-autómárka.

 

Az utcai marketinghez komoly sportolók, fiatal zenei tehetségek is

hozzájárulnak. A gazdagabbak figyelmét azzal próbálják felhívni a márkára,

hogy adtak egy autót Litkey Farkasnak, aki, ha vitorlázásról van szó,

mindent visz. Ő a balatoni Kékszalag verseny tizenkétszeres győztese,

négyszer nyerte a Balatonkerülő szóló versenyt. A Soling hajóosztály

világbajnoka, sokszoros magyar bajnok, olimpikon.

Ha az ő igényeihez illik a Jaguar, az vonzó lehet másoknak is –

gondolhatták az akció kitalálói.

 

A Jaguar a középosztályból is szedi áldozatait. Jó példa erre, hogy a

Virtuózok című tehetségkutató műsor egyik felfedezettjének, a 12 éves

Holozsai Eszternek is adtak egy 30 milliós autót. Igaz, azt nem ő vezeti,

hanem édesapja. Ennek köszönhetően 15-20 városban is feltűnik a gyönyörű

jármű, olyan helyeken, ahová a műértő közönség is jár.

 

susuki

A Jaguar egyébként a kisebb gyerekekre is vadászik, az utóbbi időben nem

volt ritka, hogy Süsü vezette az autót. Az „egyfejű” szülőatyjáról

elnevezett Csukás István színház produkciói körül tűnt fel az autó. Az

akció szervezői szerint már gyerekkorban ki lehet alakítani a márkahűséget,

nem beszélve arról, hogy anyu és apu bármikor lecserélheti autóját.

 

Az utcai marketingben használt autócsodák egyébként nem csak üzleti célt

szolgálnak. Gyakorta kapcsolódik be a márka jótékonysági akciókba is. A

többek között Jaguar és Land Rover márkákat forgalmazó Auto Palace Kft.

rendszeresen segíti a Lári-Fári Alapítványt. Emellett egy furcsa fantomot

is támogatnak: Füred kapitányt, aki csak a közösségi oldalakon létezik. A

turisztikai és PR szakemberek által kitalált mesehős gyakorta hoz-visz

gyerekeket luxusautókkal a Balaton partjára. Olyanokat, akik még sosem

jártak ott. A fantomnak van munkája bőven. Kutatások szerint kétmillió

honfitársunk sosem látta a magyar tengert. Füred kapitány most télen is

akcióba lép. A „világ végén” teszteli a Jaguar legújabb terepjáróját. Olyan

helyekre visz élelmiszeradományokat, ahová már a Mikulás sem jár. Hátrányos

helyzetű településekre szállít majd hatalmas csomagokat, amelyeket a téli

hónapokban kizárt, hogy más autóval könnyebben lehet megközelíteni.

 

Forrás: Pápista Soma

You may also read!

rally 2022 felfedezettje

Egy álmot élek meg!

Tegnap volt az Érd Arénában a Magyar Rally Országos Bajnokság 2022 Díjkiosztó Ünnepsége, ahol kategóriádban 3. helyen zártad a

Read More...
olcsóbb üzemanyag

Szerdától ismét csökkennek az üzemanyagárak

A novemberi hónap utolsó napján is csökkennek a hazai üzemanyagárak. A beszerzési árat tekintve a benzin bruttó 11 forinttal

Read More...
BMW 3.0 CSL

Az 50 éves BMW M Gmbh a BMW 3.0 CSL-lel ünnepel

A limitált verzióból 50 darab készül három hónap alatt gondos odafigyeléssel, sok kézi munkával. Az utastér szénszál-erősítésű műanyagból készül

Read More...