Este, a sötétben támad a Jaguar

In auto, jótékonyság

Készüljünk fel! A következő hónapokban bármelyik utcán ránk támadhat  egy

Jaguar. Legalábbis erre lehet következtetni abból, ami mostanában történik

a budapesti éjszakában.

virtuozok

A Jaguar színházakban, koncerteken és múzeumokban támad. Jó példa erre a

Virtuózok Gálája a Papp László Sportcsarnokban, ahol több ezer ember

hallgatta együtt az ifjú titánok zenéit az elmúlt hétvégén. Az épület előtt

parkolt egy éjfekete Jaguar,  és „véletlenül” Vivaldi szólt a

hangszóróiból. Több apuka majdnem lekéste gyereke fellépését, mert néhány

percre megállt a vadmacska előtt.

 

szinhaz

A Jaguar az Újszínház látogatóinak szívét is elragadhatja. Az autó

rendszeresen látható a főbejáratnál. A Jaguar nem csak a pesti értelmiség,

de a vidéki műértő közönség szívét is megdobogtathatja. Az F-pace egy-egy

példánya rendszeresen látható a meglehetősen felkapott Balatonfüred

kikötőiben és múzeumaiban is. Legutóbb egy Vasarely-kiállítás megnyitóján

tűnt fel a presztízs-autómárka.

 

Az utcai marketinghez komoly sportolók, fiatal zenei tehetségek is

hozzájárulnak. A gazdagabbak figyelmét azzal próbálják felhívni a márkára,

hogy adtak egy autót Litkey Farkasnak, aki, ha vitorlázásról van szó,

mindent visz. Ő a balatoni Kékszalag verseny tizenkétszeres győztese,

négyszer nyerte a Balatonkerülő szóló versenyt. A Soling hajóosztály

világbajnoka, sokszoros magyar bajnok, olimpikon.

Ha az ő igényeihez illik a Jaguar, az vonzó lehet másoknak is –

gondolhatták az akció kitalálói.

 

A Jaguar a középosztályból is szedi áldozatait. Jó példa erre, hogy a

Virtuózok című tehetségkutató műsor egyik felfedezettjének, a 12 éves

Holozsai Eszternek is adtak egy 30 milliós autót. Igaz, azt nem ő vezeti,

hanem édesapja. Ennek köszönhetően 15-20 városban is feltűnik a gyönyörű

jármű, olyan helyeken, ahová a műértő közönség is jár.

 

susuki

A Jaguar egyébként a kisebb gyerekekre is vadászik, az utóbbi időben nem

volt ritka, hogy Süsü vezette az autót. Az „egyfejű” szülőatyjáról

elnevezett Csukás István színház produkciói körül tűnt fel az autó. Az

akció szervezői szerint már gyerekkorban ki lehet alakítani a márkahűséget,

nem beszélve arról, hogy anyu és apu bármikor lecserélheti autóját.

 

Az utcai marketingben használt autócsodák egyébként nem csak üzleti célt

szolgálnak. Gyakorta kapcsolódik be a márka jótékonysági akciókba is. A

többek között Jaguar és Land Rover márkákat forgalmazó Auto Palace Kft.

rendszeresen segíti a Lári-Fári Alapítványt. Emellett egy furcsa fantomot

is támogatnak: Füred kapitányt, aki csak a közösségi oldalakon létezik. A

turisztikai és PR szakemberek által kitalált mesehős gyakorta hoz-visz

gyerekeket luxusautókkal a Balaton partjára. Olyanokat, akik még sosem

jártak ott. A fantomnak van munkája bőven. Kutatások szerint kétmillió

honfitársunk sosem látta a magyar tengert. Füred kapitány most télen is

akcióba lép. A „világ végén” teszteli a Jaguar legújabb terepjáróját. Olyan

helyekre visz élelmiszeradományokat, ahová már a Mikulás sem jár. Hátrányos

helyzetű településekre szállít majd hatalmas csomagokat, amelyeket a téli

hónapokban kizárt, hogy más autóval könnyebben lehet megközelíteni.

 

Forrás: Pápista Soma

You may also read!

Peugeot 408

Üveggömbbe zárt Peugeot 408 : Nem győzzük kapkodni a fejünket!

 Nemcsak forog, de forgás közben különböző szögekből mutatja meg az új Peugeot 408-at az az átlátszó üveggömb, amely ugyanolyan

Read More...
hivatásos sofőrök

Kiöregedőben vannak a hivatásos sofőrök, várják a fiatalokat

Mi lehet vonzó a kamionozásban a nagy fizetés mellett? Magyarországon sok szakma küzd a munkaerőhiány problémájával, nem kivétel ez alól

Read More...
okoszebra

Véget ért a nagy okoszebra-szavazás: több ezer szavazatot gyűjtött a győztes város

Hamarosan újabb magyar várost tesz biztonságosabbá a Generali a Biztonságért Alapítvány: a Generali alapítványa által indított és a Pearl

Read More...