A Volvo a Microsoft vezető kommunikációs applikációját vezeti be az új 90-es szériába tartozó autóiba. A Skype for Business a milliók által használt Skype és a Microsoft Lync összeolvasztása, és nagyon elterjedt az üzleti online kommunikációban. A Skype for Business által a Volvóban utazók információkat kaphatnak közelgő találkozóikról és azok résztvevőiről, illetve csatlakozhatnak is online a megbeszélésekhez egy kattintással.
A Microsofttal és az Ericssonnal való együttműködéssel a Volvo tovább akarja emelni a vásárlói felé való szolgáltatásait. Az Ericsson egyébként felhő alapú megoldásokat szállít a Volvókhoz.
„Az autós kommunikáción évek óta dolgozunk a Volvónál. A 80-as évek beépített kézi telefonjain vagy a 90-es évek Bluetooth-os megoldásain keresztül megértettük a fontosságát, hogy könnyebbé kell tennünk, hogy az emberek az üzletre koncentrálhassanak utazás közben is, de mindez ne menjen a biztonság rovására.” – mondta Anders Tylman-Mikiewicz.