A hétvégén újabb sajtóhírek jelentek meg az Opel eladásával kapcsolatban, állítólag a PSA 2 Milliárd EUR-t is adna érte. Bár a német kormány hivatalosan nem vesz részt a tárgyalásokon, mégis mindent megtesz azért hogy a három németországi üzemben ne legyenek elbocsátások és a beruházások, fejlesztések folytatódjanak.
A Peugeot-Citroen egyelőre annyit ígért, hogy 2018-ig nem lesznek elbocsátások és 2020-ig a fejlesztéseket folytatni fogják.
Szakértők szerint a második legnagyobb európai autógyártóvá váló Citroen hosszabb távon elbocsátásokra kényszerülhet, mivel ugyanazon szűkülő európai piacra gyártanak középkategóriás modelleket.
A legnagyobb kihívás a költségcsökkentés és a gyártás ésszerűsítése lesz, elsősorban Kaiserslautern-i üzem kerülhet veszélybe, mert ott állítják elő az Opel dízelmotorokat, és ebben a technológiában a PSA fejlettebbnek számít.
Továbbra is kérdés az Opel elektromos autó üzletága, továbbá hogy a stratégiai részlegek átkerülnek-e Franciaországba, amire hasonló esetben már volt példa.
Sajtóértesülések szerint a március 9-i genfi autószalon kezdetéig megköttetik a frigy, hogy ennek mindenki tud-e örülni, az hamarosan kiderül.