Porsche 911 Turbo S Exclusive Series – így készül a Porsche gyöngyszeme

In Technológia
így készül a Porsche gyöngyszeme

A napokban mutatták be a Porsche 911 Turbo S Exclusive Series-t. A gyártó a lenti videón keresztül betekintést nyújt oda, amit eddig kevesen láthattak.

A Porsche 911 Turbo S a maga 580 lóerejével nem éppen vérszegény típus. Az 500 példányban limitált széria autóinak 3.8 literes hathengeres biturbo boxerei viszont többek között a megnövelt turbo nyomás következtében 607 lóerőt adnak le. Így a 0-100 2,9 másodperc alatt megvan, és 200-ig is elég 9,6 másodperc. A gyorsítás meg sem áll 330 km/h-ig.

így készül a Porsche gyöngyszeme

így készül a Porsche gyöngyszeme

De ami még elképesztőbb, az a gyártás folyamata. Az alábbi – hosszú, idegnyugtató jellegű – videón megtekinthetik, ahogy egy fantasztikus, évek múltán gyűjtemények ékkőve ként ragyogó Porsche elkészül.

így készül a Porsche gyöngyszeme

A tükörsimára fényezett felületeket kesztyűs kézzel simítják a minőség ellenőrök. A fényezett karbon felnik festését lézeres technológiával fejezik be. Az egyedi plaketteket idős német szakik csiszolgatják tökéjre. Érdemes megnézni ezt a fantasztikus videót, ahol a szakértelem, a csúcstechnológia és az autózás szépsége találkozik.

 

You may also read!

Mazda CX-30 közeledik

Mazda CX-30 közeledik

Az európai piacra szánt új, 2020-as modell évű Mazda CX-30 értékesítése idén nyáron kezdődik. Az autógyártó a piaci érdeklődés felkeltésére kiadott egy fotógyűjteményt, amely részletesen bemutatja a kompakt SUV-t.

Read More...
RALLY INTERNAZIONALE DEL CASENTINO Juhász Csabi

Kategóriagyőzelem a Casentino ralin

A 39. RALLY INTERNAZIONALE DEL CASENTINO ralin vett részt Juhász Csabi szinte már törzsversenyzőként a testvérével, Zsoltival ahol kategóriagyőzelmet szereztek.

Read More...
TAXI4 Veszprém Rallye Ritmus ASE Klausz Kristóf Csányi Botond

Defekt után defekt!

Nem úgy sikerült a 26. TAXI4 Veszprém Rallye a Ritmus ASE párosának, Klausz Kristófnak és Csányi Botondnak, ahogy szerettük volna, és amiben reménykedtünk a kvalifikáció után, ahol a 3. helyet szerezték meg a jóval tapasztaltabb mezőnyben. A másnapi eredmények sem voltak rosszak, de aztán 2 defekt visszavette őket, majd egy elektromos hiba miatt kiállni is kényszerültek.

Read More...

Leave a reply: