– A hároméves szponzori megállapodás a 2018/2019-es szezontól lép életbe és 2021-ig érvényes
– A Kia 90 autóból álló flottával segíti az Európa-liga döntőinek lebonyolítását
– A Kia Trophy Tour lehetővé teszi, hogy a lelkes és szerencsés rajongók eljuthassanak egy-egy döntőre
A Kia Motors 2017. augusztus 28-tól az UEFA Európa-liga hivatalos partnere. A
hároméves megállapodás a 2018/2019-es szezontól lép életbe és 2021-ig érvényes.
UEFA Európa-liga
Az UEFA Európa-liga a világ legnagyobb profi bajnoksága – 54 európai ország vesz
benne részt, meccseinek TV közvetítései pedig összesen mintegy 980 millió nézőt
érnek el. A sorozat hivatalos partnereként a Kia Motors vállalta, hogy 90 autóból álló
flottát bocsát majd a szervezők rendelkezésére a sorozat döntőinek idejére 2019-ben,
2020-ban és 2021-ben. A flotta a szervezőket, a játékvezetőket, a küldötteket és a VIP vendégeket is szolgálja majd.
Trophy Tour
A Kia Motors és az UEFA közösen elindítja a Trophy Tour-t, amely révén
a futballrajongók eljuthatnak az egyes meccsekre (a döntőkre is), sőt a játékosokkal is
találkozhatnak. A Kia a fiatalokat is játékra hívja: a szerencsések a bajnokság hivatalos labdahordozójává válhatnak egy-egy szezon teljes időtartamára.
Tae Hyun (Thomas) Oh, a Kia Motors Corporation ügyvezetője elmondta: “Különösen
büszkék vagyunk rá, hogy az UEFA-val dolgozhatunk, és osztozhatunk a futball iránti
rajongásban, elhivatottságban. Az együttműködés a Kia ismertségének, és
elismertségének is jót tesz, hiszen az Európa Liga a világ egyik legizgalmasabb futball
sorozata, amely remek lehetőséget biztosít számunkra potenciális új vásárlói rétegek
elérésére világszerte.”
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingvezetője: “A Kiával régóta együtt dolgozunk,
és különösen örülünk annak, hogy ezt a kapcsolatot most tovább erősíthetjük. Közösen munkálkodunk majd az új rajongók elérésén, és ebben a Trophy Tour nevű
programsorozatunk is komoly segítségünkre lesz.”