Tuning Hyundai-ok a SEMA Show-n

In hír
Tuning Hyundai-ok

A Hyundai idén négy izmosított koncepcióval rukkolt elő a SEMA Show-n Las Vegasban. SUV kategóriában a Vaccar Tucson Sport és a spanyolosan hosszú nevű Rockstar Energy Moab Extreme Off-roader Santa Fe Sport módosítja a képünket a Hyundairól. Ott van még a BTR Edition Elantra Concept és a futurisztikus HyperEconiq Ioniq is a Tuning Hyundai-ok sorában. És persze elhozták az i30 N versenyautót is.

Tuning Hyundai-ok

Az egyedi és igen mutatós járgányok fejlesztésében a Hyundai Motor America és helyi partenerei keze van. Így részt vett a munkában az Aaron Vaccar Company, a Rockstar Performance Garage, a Blood Type Racing Inc. és a Bisimoto Engineering.

Tuning Hyundai-ok

Vaccar Tucson Sport

A Vaccar Tucson Sport Concept a Tucson Sportra épült, de a dizájnon kívűl – ami például komoly aerodinamikai csomagot is tartalmaz – a technikához is komolyan hozzányúltak. Változott a turbófeltöltő és lefújószelep, de más az AEM szívórendszer is. Az autót elnézve látszik, milyen jó ízléssel nyúltak hozzá. Mind az összkép, mind a részletmegoldások mutatják, hol is van a tuning hazája.

Tuning Hyundai-ok

Rockstar Energy Moab Extreme Off-roader Santa Fe Sport Concept

A Rockstar Performance Garage által kezelésbe vett Santa Fe az off-road kihívásokra lett felkészítve. És hogy ez tényleg jól sikerült-e, azt Moab környékén, kőkemény terepen tesztelték. Upgradelték a fékeket, elől 6, hátul 4 dugattyúsak a féknyergek. Megemelték a futóművet és hatalmas off-road kerekeket is kapott a SUV. A külseje alapján akár egy Jurassic Park részben is megállná a helyét.

Tuning Hyundai-ok

BTR Edition Elantra Sport Concept

A BTR munkája a pálya Elantra. És hogy ez ne csak optikai tuning legyen, víz-methanol befecskendezést, egyedi szívósort és kipufogót kapott. Valamint áthangolták a futóművet. Igazán izléses az optikai része is, de az is látszik, hogy az alap forma is igen arányos.

Tuning Hyundai-ok

HyperEconiq Ioniq Concept

De hogy mennyire változik a tuning világa, mutatja ez az alkotás, ahol a cél nem a nagyobb teljesítmény, a gyorsabb köridő vagy a fantasztikus külső, hanem a kisebb fogyasztás volt.  A hypermilerek szíve-csücske egyértelműen a HyperEconiq Ioniq Concept lesz. A Bisimoto mindent bevetett, hogy a Hyundai Ioniq a lehető leggazdaságosabb legyen. Az ’50-es évek dizájn megoldása, a hátsó kerék beburkolása itt aerodinamikai szempontból fontos. A szívó és kipufogó oldal módosításán kívül az Ioniq alacsony gördülési ellenállású gumikat is kapott.

Sajnos teljesítmény vagy fogyasztási adatokat egyelőre nem kaptunk, de mind a négy autó nagyon színvonalas alkotás.

You may also read!

Újraindul a Moszkvics gyártása

A nyugati autógyártók teljesen elengedték Oroszország autóiparát az Ukrán invázió után. A szankciók miatt az orosz vállalatok nehezen tudják

Read More...
autót 150 ezerért

Autót 150 ezerért? Ne már!

Autót venni szerintem élvezetes dolog. De 150.000 forintért? Á, inkább spórolj még, vagy vegyél fel hitelt! Hitelt? Kösz,nem! Hátha

Read More...
gumi elektromos autóra

Új Vredestein négy évszakos gumi kifejezetten elektromos autókra

Az Apollo Tyres a mai napon bemutatja a Vredestein Quatrac Pro EV-t, amely Európa első, kifejezetten akkumulátoros elektromos és

Read More...