A Ferrari turbós V8-asát választották az utóbbi 20 év legjobb motorjának

In hír
Ferrari turbós V8-as

A 3,9 literes 720 lóerős V8-as, ami az új Pista-t hajtja, megnyerte a 3 és 4 liter közötti kategóriát, a „Nagy teljesítményű motor” kategóriát és a „Legjobbak legjobbika” kategóriát is, ahol a 68 újságíró az elmúlt 20 év győztes motorjai közül választhatott.

Ferrari turbós V8-as

A 488 GTB-ben a 3,9-es V8-as közel tökéletes példája a nagy teljesítményű turbós motornak, olyan magasra állítva a mércét, hogy esélyt sem adott a rivális erőforrásoknak.” – mondta Dean Slavnich, az IEOTY Awards társelnöke. „De a 488 Pistához újrafejlesztve és megspékelve a világ legjobb motorja csak még jobb lett. Kétség nem fér hozzá, hogy a Ferrari mérnöki zsenialitása csodálatra méltó. Nincs turbó lyuk, gyönyörű erőleadás, nyers érzés, dühöngő morajlás és rengeteg erő – ez a Ferrari V8 műremek.

A Ferrari sikereit megkoronázva a 812 Superfast-ben dohogó 6,5 literes V12-es szívó motor is két díjat nyert: a 4 liter fölötti és a legjobb új motor kategória első helyét is bezsebelte.

You may also read!

Mercedes-AMG GT R Roadster a biztosító szivárogtatott

Mercedes-AMG GT R Roadster – a biztosító szivárogtatott

Sokan várják a legújabb Mercedes-AMG csodák megjelenését. Megszokottak a kémfotók, előfordulnak gyári szivárogtatások, most érdekes módon egy német biztosítótársaság online kalkulátorából szivárogtak ki érdekes adatok.

Read More...
Hyundai Ioniq Plug-in hibrid modellfrissített változata

Itt a Hyundai Ioniq hibrid és Plug-in hibrid modellfrissített változata

Mi új a második genrációs IONIQ Hybrid és Plug-in-Hibrid-ben? A tovább fejlesztett Bluelink telematic szolgáltatás, a SmartSense aktív

Read More...
Fiat Panda Cross

A Fiat Panda Cross nyerte a brit 4X4 Magazine „2019 4X4-ese” díjat. De hogy a Mount Everestre is felment…

A Panda Cross zsinórban másodjára nyerte meg a 4X4 Magazin díját. Nagyon dicsérték a Panda Cross 4X4 motorjait,

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu