Hogy ne menjünk 310-zel! BMW M5 a német autópályán

In Téma
Hogy ne menjünk 310-zel

A fenti videón megtekinthetik, ahogy a hatályos jogszabályokat nem áthágva teszi kockára a saját és mások életét egy BMW M5 pilótája a tempó miatt szükségesnél sokkal jobban.

 

Hogy ne menjünk 310-zel

Az autó, ami a félelmetes 312 km/h tempót szépen duruzsoló hanggal tartja, egy M5 F90, aminek orrában egy V8-as, 4.4 literes bi-turbó motor dohog és ad le 600 lóerőt és présel ki 750 Nm nyomatékot. Szóval van bődületes erőtartalék, van tér, hogy futhasson a ménes.

 

Hogy ne menjünk 310-zel

És van németes beidegződés. Ha lehet, húzodjunk ki a külső sávba. Igen, ez nagyon szép. De 310-es tempónál? Mert hogy majd jön az Opel és leelőz? Hát az biztos nem. Ha a világon forgalomba lévő egyik Veyront vagy Chiront arra veti esetleg a sors, az majd biztos villog, akkor ezen az eshetőségen még el lehet gondolkodni. De ha netalán a külső sávban valaki valamiért csak 80 km/h-val halad, szuperhős M5 pilótánknak már nem nagyon lesz ideje biztonságosan sávot váltani. Illetve nem is olyan régen volt egy eset szintén ezen a szakaszon. Apuka és fia száguldoztak hasonló tempóval szintén erősen jobbra tarts beidegződéssel. De sajnos épp a felhajtósávon jött valaki, apu megijedt és elrántotta a kormányt… Szerencsére túlélte, de az inkább a BMW és a komoly őrangyal gárda érdeme volt, a sofőrnek köze nem volt hozzá. Az autóból pedig nem sok használható maradt.

A videón különben 3:01 -nél látszik egy rendőrautó is, gondolom nem indult az M5 után nagy gázzal.

 

Hogy ne menjünk 310-zel

Szumma szummárum, ha esetleg a nagy és híres sebességkorlát nélküli német autópálya szakaszon csapatnak valami irdatlan erős és komoly géppel 300 körüli tempóval, maradjanak inkább a belső sávban, az kevésbé kockázatos.

You may also read!

Vége a Teslák ingyenes töltésének

Az új Tesla vásárlóknak már fizetniük kell a töltésért
Az idén november 2-át követően vásárolt Tesla Model S

Read More...
Nehéz feladat volt - Nyíregyháza Rali

Fogasy: Nehéz feladat volt – Hősies küzdelem a Nyíregyháza Ralin

Az abszolút kilencedik helyen végzett Fogasy Gergely és Berendi Dávid a jövőévi magyar Európa-bajnoki futam kandidálóversenyén, a Nyíregyháza

Read More...

Az európai nagyvárosok közül Bukarestben állnak a legtöbbet dugóban az autósok

Közlekedési felmérés
 A 800 ezer lakost meghaladó népességű európai városok közül Bukarestben töltik a legtöbb időt – évente

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu