Hogy ne menjünk 310-zel! BMW M5 a német autópályán

In Téma
Hogy ne menjünk 310-zel

A fenti videón megtekinthetik, ahogy a hatályos jogszabályokat nem áthágva teszi kockára a saját és mások életét egy BMW M5 pilótája a tempó miatt szükségesnél sokkal jobban.

 

Hogy ne menjünk 310-zel

Az autó, ami a félelmetes 312 km/h tempót szépen duruzsoló hanggal tartja, egy M5 F90, aminek orrában egy V8-as, 4.4 literes bi-turbó motor dohog és ad le 600 lóerőt és présel ki 750 Nm nyomatékot. Szóval van bődületes erőtartalék, van tér, hogy futhasson a ménes.

 

Hogy ne menjünk 310-zel

És van németes beidegződés. Ha lehet, húzodjunk ki a külső sávba. Igen, ez nagyon szép. De 310-es tempónál? Mert hogy majd jön az Opel és leelőz? Hát az biztos nem. Ha a világon forgalomba lévő egyik Veyront vagy Chiront arra veti esetleg a sors, az majd biztos villog, akkor ezen az eshetőségen még el lehet gondolkodni. De ha netalán a külső sávban valaki valamiért csak 80 km/h-val halad, szuperhős M5 pilótánknak már nem nagyon lesz ideje biztonságosan sávot váltani. Illetve nem is olyan régen volt egy eset szintén ezen a szakaszon. Apuka és fia száguldoztak hasonló tempóval szintén erősen jobbra tarts beidegződéssel. De sajnos épp a felhajtósávon jött valaki, apu megijedt és elrántotta a kormányt… Szerencsére túlélte, de az inkább a BMW és a komoly őrangyal gárda érdeme volt, a sofőrnek köze nem volt hozzá. Az autóból pedig nem sok használható maradt.

A videón különben 3:01 -nél látszik egy rendőrautó is, gondolom nem indult az M5 után nagy gázzal.

 

Hogy ne menjünk 310-zel

Szumma szummárum, ha esetleg a nagy és híres sebességkorlát nélküli német autópálya szakaszon csapatnak valami irdatlan erős és komoly géppel 300 körüli tempóval, maradjanak inkább a belső sávban, az kevésbé kockázatos.

You may also read!

Elmúlt a VW botrány hatása

Hol van már a dízelbotrány?
Az autóeladási adatok azt mutatják, hogy a Volkswagen emissziós botrányának hatása elmúlt, a

Read More...
Hyundai Sonata Prototípus napelemmel a tetején

Hyundai Sonata Prototípus napelemmel a tetején

A következő generációs Hyundai Sonata prototípusát már tesztelik a dél-koreai utakon. Bár ez magában is hír, a meglesett

Read More...
Peugeot 5008 lett a legjobb vontató

A Peugeot 5008 lett a legjobb vontató

A brit Towing Car of the Year díjátadón kategóriaelsőnek választották meg a Peugeot új generációs szabadidőjárművét. Komoly próbákat

Read More...

Mobile Sliding Menu

Oldalunkon sütiket használunk a felhasználói élmény növelése érdekében. További információkat itt találhat. Elfogadom, Nem fogadom el
424