A vevők igazolják a Citroën C3 Aircross-t

In hír, sajtóközlemény
A vevők igazolják a Citroën C3 Aircross-t

A Citroën megint nagyon jól eltalált egy modellt, a Citroën C3 Aircross megrendelésállománya ezt mutatja. A tavaly nyár végén bemutatott modell értékesítés már 90.000 autónál jár.

Az Autosajto.hu is tesztelte, és Francia vidámság-ként jellemezte a C3 Aircross-t. A hazai autós sajtó – hasonlóan a nemzetközi szaksajtóhoz – nem fukarkodott a jelzőkkel. Mindenki az autó egyediségét, furfangját próbálta visszaadni írásában. A jelek szerint nem csak az autós sajtót inspirálta a kis SUV, a vevők is rárepültek. Nem telt még el egy év a bemutató óta, a 90.000-et meghaladó rendelés a legbiztosabb visszaigazolás a gyártónak: eltalálták! A C3 Aircross igazi egyéniség a kis SUV-ok szegmensében. Személyre szabhatósága és a Citroën Advanced Comfort® program garantálta kényelem tetszik a vevőknek. A kompakt SUV kategória legtágasabb és legjobban variálható utasterű modellje 9 hónappal ezelőtti bevezetése óta meghatározó piaci szereplővé vált.

 

A vevők igazolják a Citroën C3 Aircross-t

 

Citroën – a márka

Nagyon sokan emlékeznek még a Kacsára, a Citroën 2CV-re, ami a francia népautó volt. A nemzeti büszkeséggel telített Franciák számára ez volt a bogár alternatívája. Emlékezhetünk a Pallasra is, de aki csak látta, és nem szerelte, a BX sorozattal is azonosítja a Citroën-t. Igen, a Citroën mindig a dizájnnal, az egyedi külsővel nyerte el vevői többségét. Az érdekes formák mellett az innovációban, a „kütyük” alkalmazásában is élenjárt a Citroën. Ma már elfelejthetjük a 90-es évek szürkeségbe tévedését, a ZX, Xantia vagy a Xsara korszakát, amiből a Berlingo és a Picasso vezette ki a nagy múltú gyártót. A 2017 végén bemutatott új C3 Aircross SUV ezt az utat folytatja, feladva a leckét a versenytársaknak a kompakt SUV szegmensben. Egyedi és személyre szabható a megjelenés, referenciaméretű a belső tere, vetélytárs nélküli a modularitása. Az innovációt jelzi a 12 funkciós vezetéstámogató rendszere és fejlett csatlakozási lehetőségei. A Citroën C3 Aircross elsősorban a vásárlók érzelmeire hat. A Citroën Advanced Comfort® program alapján utastere kényelmes, városban és hosszabb utakon is. A Hill Assist Descent funkcióval is ellátott Grip Control® tapadásoptimalizáló rendszerének köszönhetően nem csak bevásárlásra alkalmas.

 

Az eredmények

A piac fontos szereplőjévé vált SUV immár közel 90.000 európai vásárlót hódított meg, ebből a mennyiségből mintegy 35.000 megrendelést Franciaországban regisztráltak. Az új C3 Aircross vevők 30%-a a karosszériától eltérő színű tetővel, 25%-a Color Pack csomaggal rendelte meg autóját. Sokoldalúságának köszönhetően a C3 Aircross SUV egyaránt népszerű a fiatal családok és az idősebbek körében is.

 

A vevők igazolják a Citroën C3 Aircross-t

 

forrás: Citroën

You may also read!

Tatai Motoros Fesztivál

Látványos motoros felvonulás is lesz Tatán, ahol új, kétnapos fesztivállal teremthetnek hagyományt

Két napra a motorosok fellegvárává válik nyáron Tata, ahol hagyományteremtő céllal egy új rendezvényt szerveznek. A júliusi Tatai

Read More...
BYD plug-in hibrid

A BYD stratégiát váltott, Európának még nem kell az elektromos autó

A BYD szerint az európai vásárlók még nem akarnak tisztán elektromos járműveket venni. A vállalat legújabb terve, hogy

Read More...
AUDI E5 Sportback

A ’nagy’ AUDI elektromos autója ultramodern, de mégis nevetség tárgyáva vált

A sanghaji bemutatón az AUDI E5 Sportback nagy figyelmet kapott, azonban ez nem olyan figyelem volt amilyet a márka

Read More...

Mobile Sliding Menu

Verified by MonsterInsights