Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk…

In bemutató
Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

A Suzuki bemutatta a kizárólag Japán belpiacra gyártott Hustler legújabb változatát a Tough Wild modellt. Ez ugyan nem lesz könnyen a mi autónk, de érdemes megismerkedni a modellel.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Az amerikai szaksajtóban sokan szomorkodnak, hogy a Suzuki már nem ad el személyautókat az észak-amerikai piacon. Már csak azért is sajnálkoznak ezen a döntésen, mert véleményük szerint a japán autógyártó már régóta vezető szerepet tölt be a legkisebb SUV kategóriában. A városi forgalomban fürge, kis parkolóhelyre is könnyen beálló magasépítésű kisautók pedig egyre népszerűbbek a tengerentúlon is. Az európai és magyar piacon sem forgalmazott kisautóról azért nálunk is megjelentek érdekes cikkek. A Magyar Suzuki is közzétette, hogy a Hustler a legjobb minősítést érte el a törésteszteken.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Nem sokkal az új Jimny bemutatását követően a Suzuki most egy másik kisméretű modelljének új változatát jelentette be. A Suzuki Hustler Tough Wild kiadása, ami a bájos kisautónak egy markánsabb változata. A névadás és a reklám anyagokban szereplő szavak néha ellentmondónak tűnnek. A Tough és a Wild egyaránt az erőt, keménységet és vadságot sugallják, miközben a „cute-ute” szójáták a cuki-furgon, cica-furgon vagy egérkamion fordítással adható vissza talán legjobban. A két fogalom kedves keresztezése lehet esetleg egy “Vadmacs”.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

A pár évvel ezelőtt megjelent kicsit lompos „kei-car” (Japán autókategória, ami maximum 660 cm3 hengerűrtartalmat, 64 lóerő teljestményt, 3,4 méteres hosszúságot és 1,48 méteres szélességet enged meg. Cserébe nagyon kedvező adózású jármű), a Hustler Tough Wild változata rendezte a megjelenését. A karosszéria kétszínű, a tető, az A-oszlop, a hátsó negyedik panel, az ajtófogantyúk és a 15 colos kerekek fekete színűek lettek, szemben a karosszéria választható színével, ami halványkék, kék, piros, sárga vagy ezüst fényezésű.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

A lökhárítókat is újragondolták, azok is egyedi jelleget adnak a kocsinak, és a belsőt is átdolgozták. Az ülések is két színnel kárpitozottak, barna műbőrből és sötétkék szövetből készültek, kékesszürke és halványkék díszítésekkel. Mindezek az újítások nagyon jól kiemelik a városi kisautó sportosságát.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Az autó hajtásáról a korábbról ismert 660 cm3-es háromhengeres motor gondoskodik. Az erőátvitelhez CVT váltót alkalmaznak, ami vagy az első vagy az összes kereket hajtja. Az új autó ára mindösszesen 1.487.160 jen, ami alig több mint 3 és fél millió forint. Lenne mondjuk piaca a kocsinak mind Európában, mind az Egyesült Államokban, jó versenytársa lehetne a Fiat 500X és a Mini Countryman modelleknek.

 

 Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

You may also read!

Rebenlad Rally

Fogasy fantasztikus versennyel kezdett a Rebenland Rally-n


Nehéz, de jóhangulatú versenyen mutatkozott be Fogasy Gergely és Berendi Dávid a Ford Fiesta R5-tel.
Az osztrák

Read More...
Ha fúj a szél… az a kamiont felborító…

Ha fúj a szél… az a kamiont felborító…

Tudjuk a gyermekdalból, hogy majd József napján elmúlik a szél. Március 13-án viszont még olyan szél fújt Texas államban, hogy felborított egy kamiont. Mit tehetünk nagyon erős oldalszélben?

Read More...
Mercedes-AMG GT R Pro – Versenyre termett

Mercedes-AMG GT R Pro – Versenyre termett

A Mercedes-AMG GT R Pro a prémiumgyártó sportautói között a zászlóshajó. Az új modell már rendelhető az Egyesült Királyságban. A Pro jelzésből eredő ártöbbletből egy jól felszerelt prémiumkategóriás autót is vásárolhatnánk.

Read More...

Leave a reply: