Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk…

In bemutató
Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

A Suzuki bemutatta a kizárólag Japán belpiacra gyártott Hustler legújabb változatát a Tough Wild modellt. Ez ugyan nem lesz könnyen a mi autónk, de érdemes megismerkedni a modellel.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Az amerikai szaksajtóban sokan szomorkodnak, hogy a Suzuki már nem ad el személyautókat az észak-amerikai piacon. Már csak azért is sajnálkoznak ezen a döntésen, mert véleményük szerint a japán autógyártó már régóta vezető szerepet tölt be a legkisebb SUV kategóriában. A városi forgalomban fürge, kis parkolóhelyre is könnyen beálló magasépítésű kisautók pedig egyre népszerűbbek a tengerentúlon is. Az európai és magyar piacon sem forgalmazott kisautóról azért nálunk is megjelentek érdekes cikkek. A Magyar Suzuki is közzétette, hogy a Hustler a legjobb minősítést érte el a törésteszteken.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Nem sokkal az új Jimny bemutatását követően a Suzuki most egy másik kisméretű modelljének új változatát jelentette be. A Suzuki Hustler Tough Wild kiadása, ami a bájos kisautónak egy markánsabb változata. A névadás és a reklám anyagokban szereplő szavak néha ellentmondónak tűnnek. A Tough és a Wild egyaránt az erőt, keménységet és vadságot sugallják, miközben a „cute-ute” szójáták a cuki-furgon, cica-furgon vagy egérkamion fordítással adható vissza talán legjobban. A két fogalom kedves keresztezése lehet esetleg egy “Vadmacs”.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

A pár évvel ezelőtt megjelent kicsit lompos „kei-car” (Japán autókategória, ami maximum 660 cm3 hengerűrtartalmat, 64 lóerő teljestményt, 3,4 méteres hosszúságot és 1,48 méteres szélességet enged meg. Cserébe nagyon kedvező adózású jármű), a Hustler Tough Wild változata rendezte a megjelenését. A karosszéria kétszínű, a tető, az A-oszlop, a hátsó negyedik panel, az ajtófogantyúk és a 15 colos kerekek fekete színűek lettek, szemben a karosszéria választható színével, ami halványkék, kék, piros, sárga vagy ezüst fényezésű.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

A lökhárítókat is újragondolták, azok is egyedi jelleget adnak a kocsinak, és a belsőt is átdolgozták. Az ülések is két színnel kárpitozottak, barna műbőrből és sötétkék szövetből készültek, kékesszürke és halványkék díszítésekkel. Mindezek az újítások nagyon jól kiemelik a városi kisautó sportosságát.

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Az autó hajtásáról a korábbról ismert 660 cm3-es háromhengeres motor gondoskodik. Az erőátvitelhez CVT váltót alkalmaznak, ami vagy az első vagy az összes kereket hajtja. Az új autó ára mindösszesen 1.487.160 jen, ami alig több mint 3 és fél millió forint. Lenne mondjuk piaca a kocsinak mind Európában, mind az Egyesült Államokban, jó versenytársa lehetne a Fiat 500X és a Mini Countryman modelleknek.

 

 Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

 

Suzuki Hustler Tough Wild – Nem a mi autónk

You may also read!

Sportos elegancia - Hyundai Ioniq plug-in hibrid teszt

Sportos elegancia – Hyundai Ioniq plug-in hibrid teszt

Teszteltük a Hyundai Ioniq plug-in hibrid modelljét. Megjelenésében elegáns, akinek úgy tetszik sportos, üzemében takarékos. Az egyetlen új plug-in hibrid 10 millió forintos ár alatt!

Read More...
MOL Limo

MOL Limo: prémium autóra prémium Hankook abroncsot – Sajtóközlemény

Budapest, 2018. december 13. – Ultranagy teljesítményű téli abroncsokat kaptak a MOL Limo Mercedes-Benz modelljei. A flotta prémium

Read More...
Euro NCAP 2018 – Az év legbiztonságosabb autói

Euro NCAP 2018 – Az év legbiztonságosabb autói

Az új Jeep Wrangler és a Fiat Panda kiábrándító eredményei után az Euro NCAP ma bejelentette, melyek az idei év legbiztonságosabb autói kategóriánként. Mindezt az Euro NCAP mértékadó, de vitatható értékelési szempontjainak alapján.

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu