Nagyon szoros csaták!

In sport
ERC Junior Klausz Kristóf

Májusban két ERC Junior futamon is részt vett Klausz Kristóf, a Ritmus ASE támogatott versenyzője.

ERC Junior Klausz Kristóf

A kanári-szigeteken rendezett verseny, amelyen először vett részt Kristóf, nem túl fényesen sikerült, a 8. helyen ért célba elég nagy hátránnyal, amivel nagyon nem volt elégedett. Itt Farnadi Ágnessel vett részt, míg a következő Liepaja Rallye-n már egy régi navigátorával, Kecskeméti Balázzsal vett részt. E a verseny már lényegesen jobban sikerült, bár az elért 7. hely nem teljesen ezt tükrözi, de itt a gyorsaságikon már ment 3. időt is alig 4 mp-el elmaradva az elsőtől és minden gyorson csak pár mp-en múlt 4-5 helyezés is az elképesztően szoros mezőnyben. Nagyon nehéz ennyi versenyre állandó navigátort találni, talán most már vissza tud térni Csányi Botond, akivel azért a legösszeszokottabb Kristóf.

ERC Junior Klausz Kristóf

Klausz Kristóf:

Életem első kanári-szigeteki versenye nem úgy sikerült, amit elvártam volna magamtól, de így elsőre ez egy nagyon nehéz verseny volt. Sajnos kettőből nem sikerült a pályát jól felírni, így nem tudtam magabiztosan versenyezni, végig bizonytalan voltam az itinerünk miatt. Emiatt gyorsulni sem tudtam, hiába voltak jók az autó beállításai. A mezőny is talán most a legkeményebb, mióta az ERC-ben versenyzek, így nem volt esélyem előrébb végezni. Alapvetően tetszettek a pályák, a környezet, a rendezés, de én inkább jobban szeretem a lobogósabb pályákat. Hiába, ennél több időt kell eltölteni a pályák feldolgozásával, ha az ember eredményes akar lenni egy ilyen mezőnyben, de ezt nehéz teljesítenem a főiskola mellett és navigátort is nehéz találni, aki ilyen hosszú időre el tud jönni a munkájából.

ERC Junior Klausz Kristóf

A Liepaja Rallye-n ezért már Kecskeméti Balázzsal indultam, akivel sokat versenyeztem már és a pályákat is jobban ismertem, hiszen már többször indultam itt. Igaz, mindig variálnak a rendezők, mindig találnak új szakaszt, így itt is csak 2-3 szakasz volt ismerős. Jól kezdtük az első napot, volt 3. időnk is, de a nagyon kis különbségek miatt így is csak a 7-9. hely között mozogtunk, amiben benne volt egy lassító érintésért kapott 20 mp-es büntetés is.

ERC Junior Klausz Kristóf

Másnap sem mentünk rosszul, de volt, ahol 7 mp-re voltunk az első helyezettől és így is csak 9. időt mentünk.

Végül a 7. helyen végeztünk, amivel nem lehetek elégedett, de így is közelebb voltunk az első helyezetthez, mint bármikor az itteni versenyen, ahol azért nagy előnyben vannak azok, akik rendszeresen vesznek részt ilyen versenyeken, mint pl. az összetett győztes Solberg is több helyi versenyen is részt vett ezelőtt a verseny előtt, ahol ráadásul sok pálya is ugyanaz volt, mint az ERC versenyen.

Most ismét dilemma előtt állunk, érdemes az ERC-t erőltetni idén, hisz már nem sok esélyünk van jó eredményre, lehet, hogy ismét az R5-ös autóval próbálunk inkább barátkozni és egyet menni hazai mezőnyben is, így a legvalószínűbb, hogy Veszprémben rajthoz állunk.

ERC Junior Klausz Kristóf

A Ritmus Ase együttműködő partnerei:

Hetech Trend Kft, VPT Group Kft, Sun&Fun Holidays Kft, Autóflex Kft, Krisped Kft, Droidx Kft, Airvent Zrt, Horsens Partners Kft , Villumen Kft,  ZFW Hortiservice Kft, Sütödetech Kft, Unilub Kft, , RD Interbox Trans Kft,  Aqua-Start Kft, Atra Kft, Carwax Hungária Kft, Levi-Metal Kft.

ERC Junior Klausz Kristóf

You may also read!

Juhász Csaba Juhász Zsolt Mitropa Rallye Nova Gorica

Nehéz versenyre számítok

Szeptember 19-21-én a 8. Nova Gorica ralin láthatjuk versenyautóban ismét a Juhász Csaba - Juhász Zsolt testvérpárt.

Read More...

Ontják magukból az autókat a román gyárak


Dübörög a gyártás Romániában
Az első nyolc hónapban 4,57 százalékkal bővült a román járműgyártás az egy évvel korábbihoz

Read More...
Fogasy Gergely Berendi Dávid Mitropa Kupa Nova Goricia Rally WRC2

Fogasy sztármezőnyben

Igazi sztárparádé várható a szlovéniai Nova Goricia Ralin, a Mitropa Kupa hetedik állomásán, amely a szlovén és a horvát nemzeti bajnokság mellett a Central Rally Trophynak is futama.

Read More...

Leave a reply: