Mitsubishi 4000GT

In bemutató
Mitsubishi 4000GT

A 90-es évek álomautója volt a 3000 GT és most az utódja menti meg a gyárat a megsemmisüléstől?

Ha betekintünk a gyártó modellkészletébe, észrevehetünk valamit. Hiányzik egy sportos kocsi, méghozzá egy ízig-vérig sportkocsi.

Mitsubishi 4000GT

A Mitsubishi 3000GT a 90-es évek elejének ikonikus japán sportautója volt, amely annyira jól sikerült, hogy még a Ferrarit is idegessé tette. Tele volt energiával és fejlett volt, korszakában a technológia csúcsán állt. A szintén nagyon népszerű, elsőkerék meghajtású Eclipse egy kicsit hosszabb ideig maradt fent a gyártási listán, de az autógyártó most még sem ezt a nevet használja a sportautó felélesztésére. A japán autógyárak új sportautókat gyártanak, például a Nissan a GTR-t, a Toyota a Supra-t és most a Mitsubishi újragondolja a 3000 GT-t.

Mitsubishi 4000GT

Az egyik legjelentősebb különbség az eredeti és az új modell között az az ívek formája. Sima felületek és a lágyság, amelyek a 90-es évek sportautóit jellemezte. Ezzel szemben a 4000GT kemény, éles és határozott vonalakkal rendelkezik. A másik látványos változtatás az első és a hátsó túlnyúlás lerövidítése. A 3000GT-vel azonos hosszúságú, de a 4000GT lerövidíti a hátulját és meghosszabbítja az elejét, így a kupénak a hosszú motorháztetővel sportosabb megjelenése van.

Míg a tervező újragondolja az autó méretarányait, addig az első és a hátsó rész kialakítása pontosabban követi az autó eredeti stílusát. Elől rejtett fényszórók voltak és most is megmaradt a bukólámpa helye, de egy teljes szélességű led lámpa került a helyére. A hátsó rész jobban különbözik az 3000 GT-től, a különálló hátsó lámpákat egy teljes szélességben végigfutó lámpa váltja fel. A magasan ívelt, erős és széles sárvédőre egy markáns szárnyat ültettek, amelynek lógó féklámpa adja az egyediséget.

Mitsubishi 4000GT

Ha még nem hallott róla, a Mitsubishi jelenleg nincs túl jól. Az új autószövetségben, amelynek a nagy múltú japán gyár is a tagja, nem találja a helyét. A Renault és a Nissan a múlt hónap végén bejelentett egy új ütemtervet, amelynek segítenie kell a vállalatokat az egymás közötti verseny csökkentésében, miközben a tervben olyan piacokra összpontosít, ahol ezek a márkák a legjobban teljesítenek. A Mitsubishi számára a komolya piac Japán és az Egyesült Államok volt. Ehelyett valószínűleg vissza kell húzódnia ezekről a piacokról ezzel csökkentve az esélyét, hogy valaha hasonló sikereket érnek el, mint korábban a 3000 GT.

 

Forrás: motor1.com

You may also read!

Nyári gumi: 2021-es nyári gumi tesztek, a biztonságos közlekedés záloga az alapos felkészülés

A gumiabroncs kiválasztása jelentős hatással lehet a vezetési biztonságára, ezért a BHPgumi munkatársai nagyon fontosnak tartják a döntés előtti

Read More...

A Tesla beszorult a SUV alá, a sofőr az Autopilot rendszert hibáztatja

A fotót nemrégiben osztották meg a Facebook, Tesla Model Y csoportban. A képen egy totálkárosra tört fehér Y modell

Read More...

Hamarosan érkezik az elektromos Citroen e-Berlingo, hét üléssel és 280 kilométeres hatótávval

A Peugeot nemrég dobta piacra a Partner és a Rifter elektromos változatait, most a Citroen is ugyanezt tette és

Read More...