A cég alkalmazottai végzik 150 darab ID.3 utolsó nagy tesztelését

In elektromos autók, hír

A kiválasztott VW dolgozónak ma kezdődik a jövő e-mobilitása. Több hétig tesztelik az ID.3 mindennapi használhatóságát, mielőtt hivatalosan megkezdődnek a kiszállítások. Összesen 150 Zwickau-ban gyártott ID.3-at különítettek el, három gyár dolgozói számára a valós körülmények közötti mindennapos tesztelés céljából, hogy kielemezzék az ID.3 használatával és vezetési viselkedésével kapcsolatos adatokat. Az elkövetkező hónapokban a Volkswagen számára folyamatos kiegészítő információkat szolgáltat a megtett kilométerek után.

„Az ID.3 európai piacon történő megjelenés előtti tesztvélemények értékesek számunkra és további lehetőségeket rejtenek az optimalizálásban” – mondta Thomas Ulbrich, a Volkswagen E-mobilitási márka igazgatósági tagja. „Ehhez hozzáadjuk alkalmazottaink személyes visszajelzéseit. Ez azt jelenti, hogy Zwickau-i csapatunk nemcsak az ID.3-at a legmagasabb minőségi előírások szerint készíti, hanem aktívan támogatja a technológiát és az elektromos autók továbbfejlesztését is. ”

Az ID.3-as tesztflottát a következő hetekben több hullámban bocsátják a Volkswagen dolgozók rendelkezésére a Zwickau, Chemnitz és Drezda gyárban. A szerencsés önkénteseket sorsolás útján választották ki. A tesztjárművek még nem a végső szoftverrel vannak ellátva, ezeket rendszeresen frissítve aktiválják a teszt szakaszaiban.

A Volkswagen referenciaértékeket állít fel az ID.3-mal: Ez a világ első autója, amelyet semleges CO2 mérleggel gyártanak és szállítanak. Az új elektromos autó dinamikus vezetési tulajdonságokat, hosszú vezetési tartományokat és sok belső teret kínál. Az ID.3-mal a Volkswagen több millió ember számára elérhetővé teszi az elektromos mobilitást.

A első First Edition modelleket szeptember 3-án kezdik kiszállítani. A VW ezzel megkezdi az e-mobilitási stratégiáját és szeretné átvenni a világ fő e-autó gyártó szerepét, ennek érdekében 33 milliárd eurót fektet az ágazatba 2024-ig. Számításaik szerint 1,5 millió EV-t fognak eladni 2025-ig. A legfontosabb távlati céljuk a teljes szén-dioxid mentesség elérése 2050-re.

Az elsőként a Zwickau-i üzemet alakították át Európa legnagyobb és leghatékonyabb elektromos autógyárává. Az első teljesen elektromos SUV ID.4 gyártása ebben az évben indul Zwickau-ban. Az ID.3-hez hasonlóan az ID.4 is semleges CO2 mérleggel készül.

You may also read!

sérült autók Európában

Kiderült, mely autók sérülnek a legritkábban és a leggyakrabban Európában

Használt autó vásárlásakor az egyik legfontosabb cél annak kiderítése, hogy volt-e már balesetes az autó. Miután egy autó karosszériája

Read More...
Tim Gábor

Tim Gábor a sírból hozta vissza a hétvégéjét

A regnáló FIA Swift Cup Europe bajnok Tim Gábor 16 pontos előnnyel várta a bajnokság harmadik hétvégéjét, melyet az

Read More...
Hidrogén hajtású Defender

Hidrogén hajtású Defender prototípust fejleszt a Jaguar Land Rover

A Jaguar Land Rover az új Land Rover Defenderre épülő, hidrogénüzemű (hydrogen fuel cell electric vehicle – FCEV) prototípus

Read More...