A Ford Transit PHEV már használja a Geofencing funkciót

In elektromos autók, hír

Az új szolgáltatás már kérhető a Transit Custom PHEV extra listájáról, az új funkció figyeli a zöld zónákat, elérve annak határát automatikusan átkapcsolja az autót elektromos üzemmódba.

A hibrid jármű mindig elektromosan üzemel, amikor szükséges. Olyan technológia, amelynek célja, hogy a levegő tisztább legyen ott, ahol a leginkább szükség van rá.

Valós idejű helymeghatározási adatok felhasználásával a Ford Plug-In Hybrid automatikusan elektromos üzemmódra vált, amikor például ZTL zónához (alacsony kibocsátású vagy zajt csökkentő terület) érkezik.

A Geofencing funkció, amely a Ford hibrid haszonjárművein már elérhető, online információkat tölt le és tárol a zöldövezetekről, ahova külön díj ellenében lehet behajtani kivéve az elektromos járműveket. Az igazolást biztonságosan meg lehet osztani a helyi hatóságokkal, hogy hitelesítse az alacsony kibocsátású zónákra vonatkozó előírások betartását.

A Geofencing funkció nemcsak a kijelölt területeken vagy városi központokban alkalmazható, hanem minden felhasználó létrehozhat saját „zöld területeket” egy azonnali alacsony kibocsátású „EV Now” mód használatával olyan helyek közelében, mint az iskolák, parkok, játszóterek vagy alagutak.

Amikor a jármű elhagyja az “alacsony kibocsátású zónát”, akkor automatikusan átválthat a legmegfelelőbb vezetési módra az utazás folytatásához, például az EcoBoost benzinmotor bevonásával a távolságnövelő üzemmódba, az áramtermeléshez és az EV tartomány meghosszabbításához.

A londoni példa már igazolja a hatékonyságot. Az alacsony kibocsátású területek egyre gyakoribbak Európában. Mindössze hat hónappal az ultra-alacsony kibocsátási zóna (ULEZ) bevezetése után Londonban a nitrogén-dioxid (NO2) szintje, amely a járművek egyik legkárosabb szennyező anyaga, csaknem 30% -kal esett vissza. Egy nemrégiben készült Ford tanulmány rámutat arra, hogy a Plug-In Hybrid (PHEV) járművek lehetnek a legalkalmasabbak a városok szén-dioxid kibocsátás csökkentésére vonatkozó célok eléréséhez.

A projekt néhány résztvevője, köztük az Addison Lee Group, a British Gas, a rendőrség és a Transport for London flottája által a közép-londoni térségben megtett távolság 75% -át elektromos üzemmódban teljesítették. Hasonló tanulmányok folynak Kölnben (Németország) és Valenciában (Spanyolország).

A Ford Európában végzett tanulmányai kimutatták, hogy a PHEV járművek praktikusabb napi megoldást kínálnak a városban dolgozó emberek és cégek számára. Képesek arra, hogy szükség esetén hosszabb utakra is lehetőséget biztosítsanak.

Mivel ezeknek a járműveknek nem kell támaszkodniuk a töltési infrastruktúrára, megtervezik az utat és kalkulálnak, ezért nincs töltési „szorongás”. Közlekedés nulla kibocsátással és a környezeti terhelés csökkentése a hagyományos dízel vagy benzines modellekhez képest.

Forrás: motor1

You may also read!

sérült autók Európában

Kiderült, mely autók sérülnek a legritkábban és a leggyakrabban Európában

Használt autó vásárlásakor az egyik legfontosabb cél annak kiderítése, hogy volt-e már balesetes az autó. Miután egy autó karosszériája

Read More...
Tim Gábor

Tim Gábor a sírból hozta vissza a hétvégéjét

A regnáló FIA Swift Cup Europe bajnok Tim Gábor 16 pontos előnnyel várta a bajnokság harmadik hétvégéjét, melyet az

Read More...
Hidrogén hajtású Defender

Hidrogén hajtású Defender prototípust fejleszt a Jaguar Land Rover

A Jaguar Land Rover az új Land Rover Defenderre épülő, hidrogénüzemű (hydrogen fuel cell electric vehicle – FCEV) prototípus

Read More...