A Covid két napnyi időt spórolt meg az autósoknak a tavaszi korlátozásoknak köszönhetően

In hír

A világ egyes részein kezd visszatérni az élet a normális helyzetbe, annak ellenére, hogy a világjárvány még mindig jelentősen befolyásolja a mindennapi életünket.

Két dolog van most a világban, amelyet meg kell említeni. Megjelent az új Hyundai Tucson (teljesen hidegen hagyja a társadalom kb. 99,9 százalékát) és a koronavírus-járvány napjainkban egyre nagyobb fájdalmat okoz. Az előbbi azt jelzi, hogy a járvány miatt bevezetett korlátozások óta lassan újra beindult a termelés, működik a gazdaság.

Az autóeladások lefelé mutatnak és a gyárak lelassították a gyártásokat, ami az autómárkáknál érthető módon visszavetette a fejlődést. De ahogy a mondás tartja, minden rosszban van valami jó. A világ legtöbb részén érvényben vannak az utazási szigorítások és néhány munkaadó lehetővé teszi az otthoni munkavégzést. Az idő, amelyet a forgalmi dugókban töltünk, jelentősen javult a világjárvány tavaszi csúcspontja alatt.

Ennek számszerűsítésére Vanarama (angol, autó lízingeléssel foglalkozó világcég) közzétett egy tanulmányt a megtakarított órák számról, amelyet a világ legforgalmasabb városaiban spóroltak meg az autósok.

Az adatok alapján (az Inrix és a TomTom adatait vették alapul, átlagolva) az indiai New Delhi ingázói spórolták meg a legtöbb időt a forgalomban, 2020 márciustól júliusig összesen 79 órát. Ne feledje, ez több mint három nap! Párizsban a megtakarított idő 69 óra, majd a Brazília következik Sāo Paulo városával, ahol 63 órát takarított meg az autós a dugómentes városban.

Az Egyesült Államokban a Vanarama jelentése szerint, akik Los Angelesben élnek és dolgoznak, márciustól júliusig 43 órát takarítottak meg, míg a New York-i emberek a pandémiának köszönhetően életük 58 óráját nem vesztegelték el az autóban ülve.

Áldás volt a forgalmi torlódások megszűnése. A korlátozások során jelentősen csökkent a szennyezés is. Később, amikor több város visszatért a „normális” kerékvágásba, például Párizsban, ahol 28 százalékos forgalomnövekedést regisztráltak áprilistól júliusig. Nem tartott sokáig, a tiszta levegő és a forgalmi káoszok nélküli közlekedés, nagyon hamar visszatérünk a szokásos rutinhoz, sőt tartva a vírus fertőzéstől, jóval többen ülnek autóba, még nagyobb forgalmat generálva. Nem tudjuk biztosan, hogy ez jó vagy rossz dolog, de nagyon reméljük, hogy a dolgok jobbra fordulnak, mert a bolygó nehezen viseli a következő napokat, heteket és hónapokat.

Forrás: motor1

You may also read!

A VW terve, hogy évente 500 000 ID.4-et fog gyártani

A Volkswagen vezetősége úgy gondolja, hogy évente 500 000 példány ad el az ID.4-ből. A német autógyártó felkészült a régóta

Read More...

A RevoZport Tesla X modell, egy igazán látványos EV

Nem mindig mutat jól egy átépített terepjáró, néha túl lőnek a célon a tervezők és úgy néz ki, mint

Read More...

A Suzuki Swace hamarosan megérkezik Európába a Toyota Corolla Wagon hasonmásaként

A Suzuki még idén télen bemutatja az európai piacra kerülő második autóját, amelyet a Toyota osztott meg a két

Read More...