2006-os Audi S4 V8 jónak hangzik, de az USA-ban is tartanak tőle

In Téma

A legújabb Audi S4 legalább 50 000 dollárba kerül az USA-ban, de ez az ár még nem tartalmazza a szállítási és a kereskedői díjakat, most sokkal olcsóbban megkaphat egy használt korábbi 2006 modellt, amely meglepően jó állapotban van.

A B7-es S4 nem volt az autórajongók igazi kedvence, mint például a BMW M3-as. Pedig ez sem okoz csalódást, ha figyelembe vesszük, hogy egy 4,2 literes szívó benzines V8-as motort préseltek az orrába, amely 340 lóerőt és 410 Nm nyomatékot bocsájt rendelkezésre.

A motor mind a négy kereket egy hatfokozatú automata vagy hatfokozatú kézi sebességváltón keresztül hajtja, az eladásra kínált autó manuális váltóval rendelkezik. És amitől ez az autó különleges: kizárólag az Egyesült Államok piacára készített ’25quattro’ különkiadásnak az egyik példánya. Az Audi a quattro rendszer 25. évfordulójának emlékére gyártotta a limitált sorozatot.

A 250 darabos sorozat Avus Silver színben készült, egyedi Jet Grey belső, 18 colos kerekekkel és szénszálas, a versenyzés ihlette dizájnelemekkel látta el az Audi.

Körülbelül 43 000 mérföld (69 200 km) van az órában, amelyből 24 000 mérföldet a második tulajdonos 2013 óta hajtott bele.

Ennek az eladó autónak van néhány apró hibája és korábban volt egy kisebb balesete, de semmi komoly. Az S4 a Bring a Trailer oldalán található, az internetes aukció november 17-én ért véget. A cikk írásakor a legmagasabb ajánlat ’csak’ 14 000 dollár volt.

Mielőtt lecsapna az autóra, gondolja át, mert ennek az Audinak van egy gyenge pontja, a vezérműlánc és annak cseréje. Minden autószerelő rémálma. Engedje meg, hogy elmagyarázzuk.

Egy dologra az Audi tulajdonosoknak mindig oda kell figyelniük különösen a V8-as S4-eseknél, az a vezérműlánc. Nem csak az alkatrészek magas ára miatt, hanem a munkadíjjak miatt is. Bármely más autóban elég néhány dolgot elmozdítani az útból és könnyen elvégezhető a munka, de az S4-en nem.

A vezérműlánchoz műanyag vezetőket és feszítőket használtak, amelyek már önmagukban is meglepetést okozhatnak és végül ami a legjobb az egészben, hogy a motor hátsó részén van a tűzfalhoz közel, ezért ki kell venni a motort az autóból hogy hozzáférjenek. Az Egyesült Államokban, forgalmazótól függően, az Audizine (német autókra szakosodott forum) kiszámolta, hogy csak az alkatrészek 2000–3000 dollárba kerülnek, plusz számíthatunk akár 10 000 dolláros munkadíjra is! Ez egyszerű magyarázat lehet, hogy miért olyan olcsók a használt S4-ek.

“Egyes motorok akár 40-50 ezer mérföldnél már meghibásodnak, de akad olyan példány, amely jóval 100 ezer mérföld felett hibásodott meg” – olvasható a témában. – ” Van több olyan autó, amely meghaladja a 140 ezer mérföldet és semmilyen problémája nem volt. A felmérések szerint a vezérműlánc hiba átlagosan 100 ezer mérföld közelében történik. ”

Az eladásra kínált autó leírásában nem említik a lánc cserét, de az eladó elmondása szerint a vezérműlánc még az eredeti. „A rendszeres karbantartással és olajcserével (amilyen ez az autó), nem szabad, hogy a következő 40-60 ezer mérföldön belül problémája legyen”- állítja a tulajdonos.

Forrás: carscoops

You may also read!

Rendszámtáblakeret

Megnyílt a Rendszámtáblakeret.hu bemutatóterme

Juhász Tamás barátom jó ideje foglalkozik nagyon igényes rendszámtáblakeretek gyártásával. Ahogy mindig hangsúlyozza, a rendszámtáblakeret az egyik legjobban hasznosítható

Read More...
Vogel Adrienn

Hetedik helyen zárták életük első rali-Eb szezonját Vogelék

Izgalmas, kiszámíthatatlan szezon után a hetedik helyen zárta élete első rali-Eb szezonját az ERC3-as kategóriában a Vogel Adrienn, Notheisz

Read More...

Viper GTS CS az egyetlen a világon

A létező egyetlen Dodge Viper GTS CS jövő év elején kerül aukcióra. Carroll Shelby és a Fitzgerald Motorsports együttműködésével

Read More...