Az új Mercedes-Maybach S-osztály újradefiniálja a luxust

In bemutató

A Mercedes kínálatában megjelent a luxusautók új királya, a 2021-es Maybach S-osztály formájában. A rendkívül elegáns autó az amúgy is szinte tökéletes új S-osztályra épül, de a Maybach-ot elsősorban sofőrrel történő utazásokra tervezték.

Az új Mercedes-Maybach S-osztály az elődjéhez képest 18 centiméterrel hosszabb tengelytávval rendelkezik, így jóval tágasabb 3396 mm-es teret kínál a hátsó utasok számára. Beépítettek egy „aktív zajkompenzációs” rendszert is, amely ellenfázisú audiojeleket küld az útzaj megszüntetésére, így az utasok füle semmilyen zajt sem érzékel.

Vásárlói igényektől függően választható a Mercedes-Maybach S580 4Matic, egy dupla turbós, 4,0 literes V8 motorral, 496 lóerővel és 48 voltos enyhe hibrid rendszerrel, amely további 21 lóerőt biztosít. Választható a V12-es S650, továbbra is 621 lóerős ikerturbós 6,0 literes egységet használ, külön kérhető az összkerékhajtás.

A közeljövőben a piacok az új Mercedes-Maybach S-osztály plug-in hibrid változatát is megkapják, amely egy 3,0 literes sor hatos benzinmotort párosít egy elektromos motorral, így a kombinált teljesítmény 503 lóerő.

Minden új Maybach S-osztályban elől két Executive ülőhely található, az ülések új masszázs funkciót kaptak és alapfelszereltségként kínálják a sofőrcsomaghoz. A hátsó utasok az ülés teljes felületét, a háttámlát és a lábtartót is beállíthatják, hogy egy kényelmes fekvőfelületet hozzanak létre az alváshoz.

Egy másik érdekes részlet, a biztonsági öv meghosszabbítók használata, amelyet a kupé és a Cabriolet modellekhez tartanak fent. Az új Maybach S-osztály biztonsági övei azonnal megjelennek, ahogy az MBUX Interior Assist felismeri az öv elérésének kézmozdulatát.

Az MBUX beltéri asszisztens lehetővé teszi az utasok kézmozdulataival történő vezérlést, hogy kinyissák és becsukják a napellenzőket vagy lekapcsolják az olvasólámpákat. Még azt is észleli, amikor egy hátsó utas sötétben a belső tér meghatározott területére nyúl ekkor automatikusan bekapcsol egy multispot fényt, hogy jobban lásson.

Opcionális a kéttónusú külső, az elválasztó vonal festését kézzel készítik, az egész fényezési folyamat akár egy hetet is igénybe vehet. Most először a Maybach Mercedes-ben a hátsó ajtók gombnyomással is működtethetők.

Az új német limuzin speciálisan kifejlesztett légrugókon suhan. Saját „Maybach” üzemmódban az utazás még simább, mint egy S-osztályban. A „Maybach” üzemmód finomabb gyorsításra hangolja a gázpedált, második sebességfokozatban indul és a 9 fokozatú automata váltó még simább működésbe kapcsol. Aktív hátsó kormányzást is kap, hogy az új Maybach manőverezhetőbbé és pontosabbá váljon, a hátsó kerekek 10 fokban elfordulnak.

Az új Mercedes-Maybach S-osztály rendelkezik egy 3. szintű vezetősegítő rendszerrel is, amely lehetővé teszi a sofőr számára, hogy levegye a kezét a kormányról például nagy forgalmú úton araszoláskor vagy autópályán, amint a rendszer 2021 második felétől törvényessé válik.

A Mercedes az új Maybach S-osztály fő piacaként Kínát, Dél-Koreát, Oroszországot, az Egyesült Államokat és Németországot jelölte meg, Kínában a növekedési ütem kétszeresére növekedett. Az új modell célja a márka sikerének folytatása, az értékesítés még az év vége előtt megkezdődik.

Forrás: carscoops

You may also read!

Rendszámtáblakeret

Megnyílt a Rendszámtáblakeret.hu bemutatóterme

Juhász Tamás barátom jó ideje foglalkozik nagyon igényes rendszámtáblakeretek gyártásával. Ahogy mindig hangsúlyozza, a rendszámtáblakeret az egyik legjobban hasznosítható

Read More...
Vogel Adrienn

Hetedik helyen zárták életük első rali-Eb szezonját Vogelék

Izgalmas, kiszámíthatatlan szezon után a hetedik helyen zárta élete első rali-Eb szezonját az ERC3-as kategóriában a Vogel Adrienn, Notheisz

Read More...

Viper GTS CS az egyetlen a világon

A létező egyetlen Dodge Viper GTS CS jövő év elején kerül aukcióra. Carroll Shelby és a Fitzgerald Motorsports együttműködésével

Read More...