Gyorsulási verseny: VW ID.3 vs. Golf 8 GTI

A VW meg nem erősített információk szerint a teljesen elektromos ID.3 nagy teljesítményű, R jelzéssel ellátott változatán dolgozik. Most azonban kiderül, hogy a standard modell is elegendő teljesítményt kínál a legtöbb normál felhasználású vásárló számára.

A Volkswagen Spain szerkesztői gondoltak egyet. Érdekes lenne, ha egymás mellé állítanák a két új, hasonló méretű VW modellt. Gyorsuljanak egyet élőben, ne csak papíron lássuk az eredményt. Vonalhoz állították az ID3-at és az új VW Golf 8 GTI-t.

Az ID.3-at egyetlen elektromos motor hajtja a hátsó tengelyre építve, amely 201 lóerős teljesítményt nyújt. Szemben a legújabb Golf GTI-vel, amely egy turbós 2,0 literes négyhengeres benzinmotoros méregzsák, amely 242 lóerős és 370 Nm nyomaték leadására képes. Papíron előnyben van az ID.3-mal szemben. Amiben biztosak lehetünk, hogy az elektromos VW nem fog harc nélkül elkullogni.

Ebben a rövid kis tesztben az ID.3 azonnal elérhető nyomatéka lehetővé teszi, hogy a Golf GTI-nél jobban induljon el a startvonalról. Fontos kiemelni, hogy a versenyt rövidtávon rendezték meg. Ha a gyorsulást negyed mérföldön rendeznék, a GTI nagyobb eséllyel indulhatna a győzelem megszerzésére és valószínű, hogy magasan nyerné a futamot.

Az új Golf GTI nem kapott teljes hajtáslánc módosítást az előző 7-es generációhoz képest. Így nem lehet versenytársa a Honda Civic Type R-nek vagy a Renault Megane R.S. Trophy-nak. Természetesen van egy nagyobb testvér, aki megvédi a Golf becsületét, a GTI Clubsport, ez már egy komoly játékszer. A múlt hónapban mutatták be, a vetélytársakhoz hasonlóan fronthajtású, teljesítménye közel 300 lóerő.

https://www.youtube.com/watch?v=0WDzbrS608k&feature=emb_logo

Forrás: carscoops

Verified by MonsterInsights