Rénszarvas teszten a BMW iX

In elektromos autók
BMW iX

A BMW iX-et a sarkkörön túl, Norvégia északi részén, a rénszarvasok hazájában tesztelik a német mérnökök. Amit kiemelten figyelnek, az a két elektromos motor, az összkerékhajtás, a járműtöltő technológia, az akksik és a hőkezelő rendszer működése az extrém körülmények között.

BMW iX

Az intenzív tesztek során a mérnökök mindenekelőtt azt vizsgálják, hogy a hajtáslánc- és a futómű-technológia alkotóelemei mennyire működnek együtt a csúszós, kiszámíthatatlan útfelületeken. A járatlan, fagyos utak és a jeges felületek kiváló terepfeltételeket teremtenek ahhoz, hogy a szakemberek a jármű menetdinamikai határait feszegetve hangolják tökéletesre a motorvezérlő technológia, az elektromos összkerékhajtás és a futómű-technológia vezérlőrendszereinek működését.

Az iX az első olyan BMW, amit a vállalat legújabb, moduláris alapjára fejlesztettek ki. A legfrisseb mérések szerint a két motor együttesen több, mint 370 kW/ 500 lóerő leadására képes. A tesztelő mérnökök célja, hogy elérjék a WLTP szerinti 21 kilowattóra /100 km fogyasztást és 600 km-es hatótávot.

BMW iX

You may also read!

Nyári gumi: 2021-es nyári gumi tesztek, a biztonságos közlekedés záloga az alapos felkészülés

A gumiabroncs kiválasztása jelentős hatással lehet a vezetési biztonságára, ezért a BHPgumi munkatársai nagyon fontosnak tartják a döntés előtti

Read More...

A Tesla beszorult a SUV alá, a sofőr az Autopilot rendszert hibáztatja

A fotót nemrégiben osztották meg a Facebook, Tesla Model Y csoportban. A képen egy totálkárosra tört fehér Y modell

Read More...

Hamarosan érkezik az elektromos Citroen e-Berlingo, hét üléssel és 280 kilométeres hatótávval

A Peugeot nemrég dobta piacra a Partner és a Rifter elektromos változatait, most a Citroen is ugyanezt tette és

Read More...