Több és még vonzóbb Dacia

In hír

Boulogne-Billancourt (Renault központ, Franciaország) – 2021. január 14-én a Renault Groupe Renaulution bemutatta a Dacia-val kapcsolatos 5 éves tervét. A Dacia-Lada üzleti egység létrehozásával a Dacia növeli hatékonyságát és versenyképességét, miközben az autóival már túlmutat a határain. A Bigster Concept bemutatásával új távlatok nyílnak meg a Dacia számára a C szegmensben.

Az elmúlt 15 évben a Dacia korszerű, egyszerű és tetszetős járműveket dobott piacra. A hibátlan know-how-ra támaszkodva a Dacia remekül használta a Renault Groupe és a Renault Nissan Mitsubishi Alliance legjobban bevált és kiforrott technikai megoldásait.

A sikeres modelleknek köszönhetően a Dacia azóta már 44 országban ismert név, az eddig eladott 7 millió jármű is ezt bizonyítja. Évről évre a Sandero és a Duster az egyik legnépszerűbb autó és az első számú SUV, amelyet magánszemélyek vesznek Európában.

A Dacia pozíciójának megerősítése érdekében folyamatosan szem előtt tartja az ügyfelek igényeit és a változó iparral fejlődik.

A következőkre számíthat az autógyártótól:

Takarékos és fegyelmezett tervezés; egy Dacia-Lada közös üzleti egység, amelyet egy globális autóipari csoport támogat. Megkezdődik a vadonatúj és rendkívül rugalmas Alliance CMF-B platform gyártása, amely lehetővé teszi a Dacia és a Lada együttműködésnek, hogy egy nagyot léphessen előre. Ezen a platformon alapuló járművek, amelyek alternatív energiájú és hibrid motorokkal egyaránt kaphatók lesznek, biztosítják a változó szabályozásnak és a jármű használatnak való megfelelést.

2021-es kínálat a Sandero és a Logan mellet kibővült a Dacia Spring, elektromos városi autóval valamint 3 új modell várható 2025-ig és belépés a C-szegmensű járművekbe, amit a Bigster Concept bizonyít.

Dacia stílusban készül. Tágas, robusztus, aszfaltra és poros utakra szánt 4,6 méteres terepjárója új távlatokat nyit meg.

A Dacia Bigster Concept megtestesíti a márka fejlődését. Mindent tud amit kell, egy kis hűvösséggel és külső szellemiséggel kialakítva. A DNS-ét átitatták a márka erős értékei, amelyek az évek során segítették az ügyfelek és a rajongók hosszútávú kapcsolatának kialakulását: egyszerűség, őszinteség és hitelesség.

A Dacia Bigster Concept megjelenése modern, mégis időtlen. Világos üzenetet küld a robusztusságról. Vonalai egyszerűek és megnyugtatóak. Itt nincs színlelés; azt kapja a vásárló amit lát.

Nagyvonalú külső mérete egy nagyon tágas belső tér ígéretét jelenti. Az Y alakú hátsó lámpa már nagyobb, kiemeli a SUV merész és határozott stílusát. A sötétzöld selyemfényű külső csak megerősíti a kalandos felfedezőt.

Nincsenek fölösleges csicsák, nincs króm dísz vagy alumínium utánzat, a Bigster Concept egy valódi jármű, amely valódi elvekkel készül. Például a tervezésnél figyelembe vették, hogy csak nyers újrahasznosított műanyagokat használjon minden külső védőelemhez.

A Dacia jövőbeli modellje alternatív energiájú és hibrid motorokban egyaránt jelen lehet, vagyis a márka mindig tökéletesen szinkronban lesz a változó szabályozással és a vásárlók elvárásaival.

Amint azt a Bigster Concept remekül mutatja, a Dacia az előremenekülés egyik módja, hogy ügyfeleinek egyedi, valódi, sallangmentes élményt nyújtson.

You may also read!

A Tesla beszorult a SUV alá, a sofőr az Autopilot rendszert hibáztatja

A fotót nemrégiben osztották meg a Facebook, Tesla Model Y csoportban. A képen egy totálkárosra tört fehér Y modell

Read More...

Hamarosan érkezik az elektromos Citroen e-Berlingo, hét üléssel és 280 kilométeres hatótávval

A Peugeot nemrég dobta piacra a Partner és a Rifter elektromos változatait, most a Citroen is ugyanezt tette és

Read More...

Fedezd fel a világot: bemutatkozik az új Harley-Davidson Pan America és Pan America Special

Ellenállónak építve, felfedezéshez fejlesztve, kalandokra tervezve - a Pan America a Harley-Davidson vadonatúj, “fedezz fel mindent” motorkerékpárja azoknak, akik

Read More...