Örültünk a murvának, egy darabig – Mikulás Rally

In sport
Mikulás Rally

Az utolsó pillanatban minden összeállt, így ott lehetett a hétvégi Mikulás Rally mezőnyében Csomós Miklós és Nagy Attila is.

 

Mixi és Ati nem titkolják, hogy mennyire szeretik a murvás magyar futamokat, melyekből az elmúlt években szinte már csak a veszprémi verseny maradt. Ezt azonban nyáron és télen is megrendezik, így nem volt kérdés, hogy a Veszprém Rally után az év végi bulifutamon, a Mikulás Rally-n is szeretne rajthoz állni a fiatal skodás páros, ahol az örömködés mellett további murvás tapasztalatszerzés is cél volt.Mikulás Rally

“Nincs olyan, hogy bulifutam” – kezdte Ati, mikor szóba került a hétvégi verseny. “Mikor beülhetünk a versenyautóba és felhúzzuk a sisakot, onnantól mindig megpróbáljuk a maximumot nyújtani. Persze tudjuk, hogy ez a verseny már nem számít bele a bajnokságba, a szurkolóink miatt azonban nem tehetjük meg, hogy ne tegyük oda magunkat és ne próbáljuk meg itt is a legjobb formánkat hozni.”

 

A legjobb forma elérése érdekében a versenyt megelőző pénteki teszten is részt vett a csapat, melyről mosolyogva mesélt Mixi: “nagyon örülünk, hogy itt vagyunk és újra mehettünk ezzel a fantasztikus autóval. Jó volt ilyen zord körülmények között, esős időben is kipróbálni. Ennyire saras, nagyon csúszós felületen még nem tudtunk menni, de hamar ráéreztünk! Újra meglepett mennyire jól dolgozik az autó az ilyen felületen is. Bár csak 30 kilométert tudtunk menni, minden méterét élveztem, szívesen mentem volna sokkal többet is.”

 

A teszt utáni jó kedv és öröm nem tartott soká, vasárnap ugyanis nem úgy jöttek az eredmények, ahogy azt a páros elképzelte.

 

Nem is titkolta csalódottságát Mixi a versenyt követően:

 

“Célba értünk és ez az egyetlen pozitívum, amit el tudok mondani erről a napról. Nem mondom, hogy nem élveztük és a videók alapján látványosan is mentünk, ám a stopper mégsem azt mutatta, ahogy azt tőlünk megszokhatták. Nagyon sajnáljuk, hisz nem ez a tempónk. Megpróbáltunk a maximumom menni, küzdöttünk, de úgy látszik ez most csak a harmadik helyre volt elég. El kell fogadjuk, hogy vannak ilyen napok, amikor nem sikerülnek a dolgok.
Mikulás Rally

Szerettük volna Farkas Bertalantól a legnagyobb kupákat átvenni, ám csak harmadik hely serlegei jutottak nekünk, viszont megkaptuk tőle a Szojuz űrhajó indítókulcsainak másolatait, ami nagyon – nagyon megtisztelő.

Nagyon sokan voltak a pályák szélén, rengeteg molinóval leptek meg minket újra. Nagyon jó érzés ennyi ember előtt versenyezni, leginkább miattuk is voltunk itt ezen a versenyen, leírhatatlan érzés a szurkolók támogatása!

Büszkék vagyunk erre az évre, még ha a befejezés nem teljes mértékben úgy alakult, ahogy elterveztük október elején.

Jövőre már megvan az új motiváció, a cél amiért dolgozunk tovább és lesz némi változás a csapat életében, de erről majd decemberben…

Egyet megígérhetek: padlógázzal megyünk 2022-ben.”

Mikulás Rally

Köszönjük együttműködő partnereinknek:

Borsod Talent Motorsport Egyesület, T+Á Média Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, HÍDÉPÍTŐ Zrt, Balázs-Diák Kft, RabócsiRing Kft, FT-TRIÁSZ Kft, Magyar-Trans Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Heda- Sped Kft, VINEX Plus Hungary Zrt, Bartron ’07 Kft, First Tau- Trade Kft, Északmagyar Téglaipari Kft, Vári- Vill Kft, Aqua-Line Bau Kft, SFT Ungarn Kft, Alu Casting Support Kft, Progast Kft, Por + Fém Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger Tools Kft, Mixi-Log Kft, RSZ- Kő Kft,  MOL Racing Kft, Rapidnyomda.

 

Rallye Dream Blog

– Béres Gábor –

You may also read!

rally 2022 felfedezettje

Egy álmot élek meg!

Tegnap volt az Érd Arénában a Magyar Rally Országos Bajnokság 2022 Díjkiosztó Ünnepsége, ahol kategóriádban 3. helyen zártad a

Read More...
olcsóbb üzemanyag

Szerdától ismét csökkennek az üzemanyagárak

A novemberi hónap utolsó napján is csökkennek a hazai üzemanyagárak. A beszerzési árat tekintve a benzin bruttó 11 forinttal

Read More...
BMW 3.0 CSL

Az 50 éves BMW M Gmbh a BMW 3.0 CSL-lel ünnepel

A limitált verzióból 50 darab készül három hónap alatt gondos odafigyeléssel, sok kézi munkával. Az utastér szénszál-erősítésű műanyagból készül

Read More...