Hogy nézett volna ki az Audi RS2 a mai divat szerint? Most ez az átalakítás megadja a választ.
Aki szereti az autókat, biztosan ismeri és szereti a 90-es évek sikerautóit? 1994-ben az Audi megalkotta az RS-t. A 315 lóerős kocsiból csak 2891 darab készült a Porsche támogatásával 1996-ig. Mindegyik kombi, néhány példány kivételével.
Az Audi Coupé B3 (1988-1996) gyári sportmodellje az S2 volt. Hogy nézett volna ki, ha az Audi megépíti a kupé RS2 változatát is? A kérdésre a választ egy tuningpáros együttműködése adja: a Prior Design-tól Jean Pierre Kraemerrel és a JP Performance-tól és Dr. Rouven Mohr más néven a “Dr. Crazy”. Nemrég egy nagyon különleges és látványos szélesítő készletet terveztek a B3 Coupéhoz.
A négy hónapos tervezés után az eredmény a készítők szerint “egy inspiráló és összehasonlíthatatlan remekmű, amely egyedülálló.” A megjelenést a jelenlegi RS modellek külseje ihlette és az 1980-as eredeti quattro Audi különféle emlékeivel díszítették.
Figyelemreméltó az elöl és hátul található karosszéria toldás, amely miatt az autó rendkívül masszívnak és erőteljesnek tűnik. Új oldalsó küszöb borítás, új motorháztető a három légbevezetővel a verseny quattro-t idézi (ahogy egyébként a jelenlegi Audi A1 is teszi).
Az első rész most sokkal brutálisabb és agresszívabb az új lökhárítónak köszönhetően, amelyhez tartozik rögzítőfül és egy ajakspoiler, valamint oldalsó légterelő szárnyak. A „neo-retro” kialakítás tökéletes az új hátsó lökhárítóval, amely magában foglalja a jellegzetes diffúzort, négy markáns bordával, amelyben mindkét oldalon a vastag kipufogócső található.
A Prior szigorúan korlátozta a kiadást, nem akar tömegcikké válni. Mindössze 40 autóhoz adja ki az Audi Coupé B3 karosszériaszélesítő készletét. Az elemek gyártása a vállalat Kamp-Lintfort központjában történik.
A karosszéria készletek mindegyikét a Prior vezető tervezője, Andreas Belzek, valamint Jean Pierre Kraemer és Dr. Rouven Mohr személyesen aláírta. Az előre megrendelt készletek értékesítését a tervek szerint szeptemberben kezdik meg.
Forrás: motor1
Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére