Már rendelhető az új BMW M4 GT4

In bemutató
BMW M4 GT4

A BMW M4 GT4 20.000 teszt km-en van túl és rengeteg időt töltött a szélcsatornában. Az autót a Nürburgring paddokjában mutattát be. Sok fejlesztés érkezett az M6 GT3-ból. A motor, váltó és a vezérlő elektronika az M4 Coupéból jöttek, a karbon motorháztető pedig az M4 GTS-től származik. Az M4 GT4-en az ajtók is szénszálasok, verseny körülményekhez igazított az első szpoiler, hátsó szárny és a kipufogó rendszer. Az ülés, a fékek és a pedál boksz szintén a nagytestvértől, az M6 GT3-tól származtathatóak.

BMW M4 GT4
BMW M4 GT4 – erőt sugároz

 

Variálható vezérlés

Az autó érdekessége még, hogy a motor vezérlés előre felprogramozott „power stick”-ekkel változtatható, így a csapatok könnyen reagálhatnak a megváltozott versenykörülményekre.

Az M4 GT4-et verseny körülmények között is sokat tesztelték, többek között a Nordschleifen és Dubaiban rendezett 24 órás versenyeken.

BMW M4 GT4
BMW M4 GT4 cocpit

Muzsikál a sorhat

A 3.0 literes sor hatos M TwinPower gyönyörűen muzsikál, és a vezérlés hangolásától függően a teljesítmény több, mint 431 lóerő is lehet. Ezt az erőt 7 sebességes dupla kuplungos váltóval szabadítják a hátsó kerékre, ahol mechanikus diffizár dolgozik.

A BMW M4 GT4 ára 169.000 Euro + Áfa lesz és 2018-ban érkezik.

 

Ferrari a gyártás leállását

Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére

You may also read!

Zemplén Rally

Kelemen Csaba bajnoki címet ünnepelhetett

TippmixPRO Zemplén Rally 2025 – Horváth Rallye ASE beszámoló A 2025-ös rally idény utolsó futama, a TippmixPRO Zemplén Rally embert

Read More...
Audi Forma 1

Jövőre az Audi belép a Forma-1-be

Az Audi 2026-ban saját gyári csapattal és Németországban fejlesztett hajtáslánccal száll be a Formula–1-be. A német gyártó minden területen

Read More...
MGA Toyota Special

Csodaszép MG megbízható Toyota motorral

Egy fantasztikus autógyűjtő még fantasztikusabb gyűjteményének egy páratlan és egyedi darabja egy MGA Toyota Special. És az átépítés nem

Read More...

Mobile Sliding Menu

×