A BMW M4 GT4 20.000 teszt km-en van túl és rengeteg időt töltött a szélcsatornában. Az autót a Nürburgring paddokjában mutattát be. Sok fejlesztés érkezett az M6 GT3-ból. A motor, váltó és a vezérlő elektronika az M4 Coupéból jöttek, a karbon motorháztető pedig az M4 GTS-től származik. Az M4 GT4-en az ajtók is szénszálasok, verseny körülményekhez igazított az első szpoiler, hátsó szárny és a kipufogó rendszer. Az ülés, a fékek és a pedál boksz szintén a nagytestvértől, az M6 GT3-tól származtathatóak.

Variálható vezérlés
Az autó érdekessége még, hogy a motor vezérlés előre felprogramozott „power stick”-ekkel változtatható, így a csapatok könnyen reagálhatnak a megváltozott versenykörülményekre.
Az M4 GT4-et verseny körülmények között is sokat tesztelték, többek között a Nordschleifen és Dubaiban rendezett 24 órás versenyeken.

Muzsikál a sorhat
A 3.0 literes sor hatos M TwinPower gyönyörűen muzsikál, és a vezérlés hangolásától függően a teljesítmény több, mint 431 lóerő is lehet. Ezt az erőt 7 sebességes dupla kuplungos váltóval szabadítják a hátsó kerékre, ahol mechanikus diffizár dolgozik.
A BMW M4 GT4 ára 169.000 Euro + Áfa lesz és 2018-ban érkezik.