Már rendelhető az új BMW M4 GT4

In bemutató
BMW M4 GT4

A BMW M4 GT4 20.000 teszt km-en van túl és rengeteg időt töltött a szélcsatornában. Az autót a Nürburgring paddokjában mutattát be. Sok fejlesztés érkezett az M6 GT3-ból. A motor, váltó és a vezérlő elektronika az M4 Coupéból jöttek, a karbon motorháztető pedig az M4 GTS-től származik. Az M4 GT4-en az ajtók is szénszálasok, verseny körülményekhez igazított az első szpoiler, hátsó szárny és a kipufogó rendszer. Az ülés, a fékek és a pedál boksz szintén a nagytestvértől, az M6 GT3-tól származtathatóak.

BMW M4 GT4
BMW M4 GT4 – erőt sugároz

 

Variálható vezérlés

Az autó érdekessége még, hogy a motor vezérlés előre felprogramozott „power stick”-ekkel változtatható, így a csapatok könnyen reagálhatnak a megváltozott versenykörülményekre.

Az M4 GT4-et verseny körülmények között is sokat tesztelték, többek között a Nordschleifen és Dubaiban rendezett 24 órás versenyeken.

BMW M4 GT4
BMW M4 GT4 cocpit

Muzsikál a sorhat

A 3.0 literes sor hatos M TwinPower gyönyörűen muzsikál, és a vezérlés hangolásától függően a teljesítmény több, mint 431 lóerő is lehet. Ezt az erőt 7 sebességes dupla kuplungos váltóval szabadítják a hátsó kerékre, ahol mechanikus diffizár dolgozik.

A BMW M4 GT4 ára 169.000 Euro + Áfa lesz és 2018-ban érkezik.

 

You may also read!

Újraindul a Moszkvics gyártása

A nyugati autógyártók teljesen elengedték Oroszország autóiparát az Ukrán invázió után. A szankciók miatt az orosz vállalatok nehezen tudják

Read More...
autót 150 ezerért

Autót 150 ezerért? Ne már!

Autót venni szerintem élvezetes dolog. De 150.000 forintért? Á, inkább spórolj még, vagy vegyél fel hitelt! Hitelt? Kösz,nem! Hátha

Read More...
gumi elektromos autóra

Új Vredestein négy évszakos gumi kifejezetten elektromos autókra

Az Apollo Tyres a mai napon bemutatja a Vredestein Quatrac Pro EV-t, amely Európa első, kifejezetten akkumulátoros elektromos és

Read More...