EU forrás EU áramforrásra – Európa visszavág

In elektromos autók
EU forrás EU áramforrásra – Európa visszavág

Trump elnök kereskedelmi háborúját sokan bírálják az Európai politikusok közül. Macron elnök most mégis hasonlót lépett, diszkréten hadat üzent a kínaiaknak. Beruházás támogatással csökkentenék az elektromos autók akkumulátorpiacán a kínai hegemóniát.

Emmanuel Macron francia elnök 700 millió eurós beruházást jelentett be az Elektromos autók akkumulátorának iparágába az elkövetkező öt évben. A cél az, hogy növelje az iparág európai jelenlétét és csökkentsék a francia autógyártók függését az ázsiai és az amerikai szállítóktól.

A francia elnök a párizsi Gépjárműgyártók Nemzetközi Szervezetében tartott beszédében részletezte stratégiáját. Miután Németország 1 milliárd eurót fektet be az akkumulátorcellák gyártásába, támogatva a helyi munkahelyeket, Franciaország is hasonló lépésre kényszerül. A belső égésű motorok háttérbeszorulása munkahelyeket veszélyeztet, különösen akkor, ha az új technológia terén az ázsiaiak lépéselőnyben vannak.

A francia-német kezdeményezés szerint két gyárat építenek, egyet Franciaországban és egyet Németországban. Macron hozzátette, az európai autógyártók észrevették, fenyegetést jelent a kínai beszállítóktól való függőség, különösen olyan időszakban, amikor a nemzetközi kereskedelmi háborúk valós veszélyt jelentenek.

„Franciaország elnökeként nem tudok örülni egy olyan helyzetnek, amikor az elektromos járművem akkumulátorainak 100 százaléka Ázsiában készül” – mondta Macron.

„A szuverenitást és a függetlenséget illetően úgy gondolom, hogy hosszú távon nem jó, ha iparunk és az európai ipar 100% -ban nem európai beszállítókra támaszkodik. Ezért szükséges, hogy ébresztőt fújjunk és belekezdjünk az akkumulátorok európai fejlesztésébe és gyártásába.

 

Trump elnök kereskedelmi háborúját sokan bírálják az Európai politikusok közül. Macron elnök most mégis hasonlót lépett, diszkréten hadat üzent a kínaiaknak. Beruházás támogatással csökkentenék az elektromos autók akkumulátorpiacán a kínai hegemóniát. Emmanuel Macron francia elnök 700 millió eurós beruházást jelentett be az Elektromos autók akkumulátorának iparágába az elkövetkező öt évben. A cél az, hogy növelje az iparág európai jelenlétét és csökkentsék a francia autógyártók függését az ázsiai és az amerikai szállítóktól. A francia elnök a párizsi Gépjárműgyártók Nemzetközi Szervezetében tartott beszédében részletezte stratégiáját. Miután Németország 1 milliárd eurót fektet be az akkumulátorcellák gyártásába, támogatva a helyi munkahelyeket, Franciaország is hasonló lépésre kényszerül. A belső égésű motorok háttérbeszorulása munkahelyeket veszélyeztet, különösen akkor, ha az új technológia terén az ázsiaiak lépéselőnyben vannak. A francia-német kezdeményezés szerint két gyárat építenek, egyet Franciaországban és egyet Németországban. Macron hozzátette, az európai autógyártók észrevették, fenyegetést jelent a kínai beszállítóktól való függőség, különösen olyan időszakban, amikor a nemzetközi kereskedelmi háborúk valós veszélyt jelentenek. „Franciaország elnökeként nem tudok örülni egy olyan helyzetnek, amikor az elektromos járművem akkumulátorainak 100 százaléka Ázsiában készül” - mondta Macron. „A szuverenitást és a függetlenséget illetően úgy gondolom, hogy hosszú távon nem jó, ha iparunk és az európai ipar 100% -ban nem európai beszállítókra támaszkodik. Ezért szükséges, hogy ébresztőt fújjunk és belekezdjünk az akkumulátorok európai fejlesztésébe és gyártásába. A Macron stratégiájának része a töltési infrastruktúra fejlesztése is, amivel további segítséget nyújtana az autógyártók számára, hogy elektromos járműveiket vonzóbbá tegyék a vevők számára, és növelje a kormány elektromos hajtású gépjárművekre vonatkozó értékesítési céljait.

 

A Macron stratégiájának része a töltési infrastruktúra fejlesztése is, amivel további segítséget nyújtana az autógyártók számára, hogy elektromos járműveiket vonzóbbá tegyék a vevők számára, és növelje a kormány elektromos hajtású gépjárművekre vonatkozó értékesítési céljait.

You may also read!

Négyévszakos gumiabroncsok

Négyévszakos gumiabroncsok 2020-as ADAC tesztje – Egyik abroncs sem képes mindenre….

A négyévszakos gumiabroncsokkal pénzt, időt és helyet takaríthatunk meg, mivel az abroncsok cseréje és tárolása nem szükségszerű. De mit

Read More...

A páncélozott Inkas Mercedes-AMG G63 Limo, a konfliktuskezelő

Nyújtsa ki a lábát és nézze a televíziót, miközben a legnagyobb biztonságban utazik, védve a lőfegyverek tüzétől. Korábban már láthattunk

Read More...

A Hyundai Kona Electric egyetlen töltéssel megtesz 1000 kilométert

A Hyundai új elektromos hatótáv rekordot állított fel három Kona Electric részvételével, amelyeket három napon keresztül teszteltek a németországi

Read More...